Holky,
co jsem podruhé těhotná, doprovází mě samé zdravotní problémy. Začalo to kvasinkovou infekcí, jako následek se poškodila bakteriemi kůže v okolí hráze a konečníku a začaly se tvořit trhlinky - toto už mám prokonzultované s Dr. Pak se objevil zánět průdušek, horečky (začínám 3. trimestr).
A dva dny po tom, co jsem navštívila lékaře, mě večer začala svědit pipina. Ráno se podívám a na stydkém pysku 3 malilinkaté puchýřky, které měly bílé lemování a jedna velká bulka. Večer téhož dne jsem puchýřky už neviděla, ale bulky byly dvě a zevnitř pysku - jakoby otekl. Svědění jemně ustoupilo přes noc, ale uvidíme, co bude večer.
Nechci po dvou dnech opět letět za lékařem, už si připadám jak hypochondr. Ale máte s tím některá zkušenosti? Já se s tím setkala poprvé. S manželem jsme sex měli 2x za období 14 dnů, ale oba s kondomem. Nemůže to být ovlivněno horečkou? Něco jsem četla o mazových žlázách či co, ale více jsem to "nestudovala".
Budu ráda za každou vaši radu a tip.
Děkuji mockrát.
Po prodělaných nemocech můžeš mít oslabenou imunitu a možná se ti rozjel genitální opar. Určitě hned k doktorovi, umí se to rychle šířit a léky taky nezaberou hned.
@kajos12 Urcite Te neodrazuju od toho, jit k lekari, ale mne se neco podobneho obcas udela taky, vlastne mam podezreni, ze mi tam nejak pitome roste chloupek a ja jak to svedi a drbu se, tak az PAK se tam udela jakoby puchyrek nebo dva. Kdyz to necham byt, samo to za den dva zmizi. Ty bulky mam nekdy taky, bud funguji jako uhriky, nebo nic nedelaji a casem se vstrebaji.
Pokud mas ale jen trochu cas, zajdi si, budes mit klid v dusi. 🙂
Holky, dekuji za vase rady. Nakonec jsem odpolene byla u lekare.