Bolest v krku v těhotenství. Které pastilky se mohou užívat?

annynka94
16. dub 2021

Ahoj, existují ještě nějaké pastilky, které se můžou v těhotenství?
Dva roky zpátky jsem používala Septilen / Septisan, bohužel už neexistuje ani jedno a náhradu jsem nenašla 🤷
Díky 🙂

terezz29
16. dub 2021

nejlépe se poradit v lékárně a jinak teda kloktat slanou vodu a používat konvičku na propláchnutí dutit

zelenaesmolda
16. dub 2021

@annynka94
taky zalezi proc te v krku boli,ono to muze byt tedka zmenama pocasi

jjasmina
16. dub 2021

@annynka94 na kašel a bolest v krku jsem užívala Stodal, ale vždy jsem se radila s lékařem. Jinak já mám vždy jakoby bolení v krku, když se mi od března rozjíždí alergie na pyl

goovana
16. dub 2021

@annynka94 ještě jsou na to homeopatika jmenuji se homeogene pak jsou ještě jedny a ty jsou angin-heel poptej se v lékárně

annynka94
autor
16. dub 2021

Mám to z nachlazení, prostě mě škrábe a pobolívá v krku, za normálních okolností bych cucala šalvějové pastilky a na noc orofar, což teď ani jedno nemůžu.
V lékárně se zeptat je samozřejmě logické, nicméně už se mi kolikrát stalo, že lékárnice byli úplně mimo, radši si jdu pro konkrétní produkt..

marky125
16. dub 2021

@annynka94 můžeš pastilky od Vincentky 🙂

annynka94
autor
16. dub 2021

@marky125 fakt? Super, děkuju ! 🙂

ilolove
16. dub 2021

@annynka94 Me vždy nejlépe pomohl Islandský lišejník 😁 Můžeš ho brát v těhotenství, jsou to pastilky a moc dobře chutnají, 6x denně pastilku, ale mě zabíraly i po dvou denně, v Dr. Max za stovku.... Určitě si je do lekarničky pořiďte, můžou je i děti a u nás nikdy nezklamaly

ajja87
16. dub 2021

@annynka94 Stopkasel teď vyrábí pastilky na bolení v krku, dokonce mají i horký napoj při nachlazení 👌

kikus16
16. dub 2021

@annynka94 take mě od včerejška trochu škrábe v krku. Včera jsem snědla půlku citrónu a beru pastilky septofort, a dnes už je to lepší. Gynekolog rikal, že septofort můžu. Brala jsem je i minulé těhotenství a vše ok.

annynka94
autor