Sousedi nad námi stěhovali pračku, nevypli vodu a vytopili si část koupelny. Nějaká voda prosákla i k nám, na stropě nám to udělalo vetší mokrý flek. A to jsme měli týden novou výmalbu 🤦♀️ chtěli se s námi vyrovnat, kolik myslíte že je adekvátní částka?
@glimmer Mají, nejdřív říkali že to dají na pojišťovnu, ale nechtěli po nás žádné naše údaje, což mi bylo divný. Pak je manžel potkal na chodbě, a že jak to chceme vyřešit, tak manžel říkal že chce abych u toho byla i já, ať se staví u nás. Od té doby teda nic, manžel pak mluvil ještě s někým jiným od nich z rodiny, a ten nám to chce zapřít že žádná voda nebyla od nich. Je blbý že koncem měsíce předávají byt,se stěhují 🤔 a nevím jak na ně.
Já to řešila před pár lety. Byly po zaschnutí mapy na stropě ve 2 místnostech a sousedky pojišťovna mi zaplatila 5000 Kč. Pán z pojišťovny přišel, vyfotil, zapsal si číslo mého účtu a za 14 dní to přišlo.
Nám taky tekla voda do bytu, netušíme z jakého bytu to bylo, ono to těmi panely může téct různě, soused nad námi, na kterého jsme ťukali, všechno popřel takže těžko říct... Ale všechno jsem si vyfotila, volala jsem na moji pojišťovnu, přijel likvidátor, podíval se, vyfotil si to, nechal si poslat moje fotky, sepsal se mnou jak jsem to zjistila a co se stalo a pak přišly peníze po nějaké době.
rozhodně přes pojišťovnu, jinak zapřou i nos mezi očima, obzvláště když už se stěhují pryč...
Pokud znáte majitele bytu, tak by nebylo od věci ho co nejdříve kontaktovat taky, protože pokud se odstěhují bude se těžko něco řešit. Jestliže byt pronajímá je s největší pravděpodobností taky pojištěný.
Pokud jsou v nájmu a není s nimi řeč, zkuste co nejdřív dát vědět majiteli bytu. A řešit přes pojišťovnu.
pokud mají pojistku na blbost, tak to určitě řešit s jejich pojišťovnou.
U Generali je standardní, že se vyplácí na vymalování celé místnosti, bez ohledu na to, jak veliký je flek.