Dobrý den, moc prosím o radu 🙏 jsem na RD, a podepsala jsem v práci papír, že se vrátím, jak bude mít dítě 3 roky. Ovšem vzhledem k tristni situaci ve školkách a vůbec....možná bych zůstala (musela zůstat) doma do 4 let věku dítěte ... Má zaměstnavatel povinnost mi místo držet? Může mi ho držet? Můžu změnit ten podepsaný papír o tom, kdy nastoupim zpět? Můžu to nejak řešit? 🙏
Dítě má teprve 7m, takže času dost, ale právě - řešit radši už dříve nebo rok předem třeba?
Jedná se o školství - jsem učitelka v ZUŠ, smlouva na neuricto, plný úvazek.
Moc děkuji ❤️🙏
@jaja01k aha 😳 takže je to o tom, jestli mi ředitel bude do těch 4 let držet místo, chápu to, že?
Off topic otazka- v zus je hlavne odpo vyuka, ze? Jak budes kombinovat se skolkou? 🧐
@jaja01k ještě k tomu - neplacené volno, ale trvající smlouva?
@hezz17 těžko 🤘😂
Porad na dobrovuli zamestnavatele
Máš nárok na 3 roky RD, příspěvek můžeš pobírat roky 4. Ale ten 4 rok už ti nikdo místo držet nemusí, to už je jen na dobrotě a ochotě zaměstnavatele, jestli ti dá nepl.volno. Nemusí.
@hezz17 odpovim lépe - zkrácený úvazek, plus doufám v pomoc babičky třeba jeden den, nebo sousedka vyzvedne děti se svým zároveň (a přidá mi aspoň 45 minu na další vyučovací hodinu), plus děti se mnou v ZUŠ, budou chodit na nástroj/výtvarku/dramatak
@laxesis děkuju
Kamarádka to měla zařízené, že pak měla částečný úvazek a vykryly ji to babičky. Jinak se školkou je to jak na houpačce. Starší vzali až ve čtyřech u mladší o čtyři roky přibírali i během roku. Jo taky je třeba vzít v potaz, že první rok školky je hodně dětí velmi často nemocnych
@ada22 počítám s tím, že už se na plný xx let nevrátím... Babi je jedna a hodina cesty...takže složitější, spíš tak jeden den počítám...
Školku chápu, může se to změnit, ale tady u nás je malá školka na vesnici ...
Ale taky začínám uvažovat, že bych ráda byla s dětmi až do 4... I když vím, že je to velký luxus