Ahoj ve fabrice jsem 8 let a v úterý jsem prostě měla nějaký zkrat a byla jsem totálně mimo nevím. Nebylo mi i dobře po psichycke stránce... A asi jsem zapomela neco k vyrobkum přidat. Holkám jsem to řekla ale ty si myslí že jsem bezchybny člověk když se mi nikdy nic nestalo ale já myslim že jsem to teď hodně pokazila. :( povedlo se vám taky udělat nějaký průšvih? Jak se to řešilo?
@sarkaklarka2014 zalezi o co presne jde.. Ano, jednou se mi povedlo, ne ve fabrice, pokazit prevaz.. Misto jedne masti jsem dala druhou, hned jsem volala šéfové ze si nejsem jista, ona tam zajela a udelala to pro jistotu znovu.
Proste zalezi o co se jedna, jestli to muze mit nasledky nebo proste pujde o vadny kus
Taky se mi stalo , řekla jsem to šefce a spolu jsme se na to mrkly a přebalily , ono jestli tam dáváš nějaké svoje razítko nebo tak tak se to stejně zjistí a lepší je to vyřešit hned 😉
@agneska7 no ono už to bylo v úterý a říkala jsm to jenže kolikrát říkám a mám to dobře tak mi nevěřili :( a teď se bojím že budu mít velký průšvih a nedoplatim se za reklamaci :(
A říkala jsi to jen kolegynim nebo i vedoucí? Řekla bych to vedoucí, už jen přístup se počítá. Pokud budeš zatloukat, moc ti to nepomůže.
@emamaira řekla
@sarkaklarka2014 taky jde o to, co chybí. Ona jedna věc je papírek třeba u skleniček, druhá důležitá součástka ve výrobku pro automotive. Měla by to najít výstupní kontrola, k zákazníkovi by se to vůbec nemělo dostat, pokud dostane, mate špatně nastavane procesy, nic, co není v pořádku, by nemělo opustit závod. Ideálně se na to přijde tam, kde se udělala chyba, kdyz ne tam, tak nejpozději na dalším pracovišti, kam se výrobek dostane.
@barmil víš o mě si každý myslí že jsem spolehlivý člověk a pokaždé mám vše v pořádku ale tím úterkem si fakt jista nejsem :(
@sarkaklarka2014 TAk si to zákazník vyreklamuje, tohle se prostě občas stane, jde nějak dopátrat, kdo danou sadu kompletoval? Značí se to u vás nějak? Nejsi robot, tak se prostě někdy stane, že to není na 100%. Neudělala jsi to přece schválně, ne?
@sarkaklarka2014 ne ve fabrice, ale třeba na poště,když jsem tam byla cca měsíc,jsem měla kiks, že dopisy s modrým pruhem, který může převzít zmocněnec,nebo zákonný zástupce,jsem na OP dala třeba tchýni, bratrovi a pak pěkně sedla na kolo a objížděla všechny i s dodejkama a nechala podepsat přímo od adresáta,plus jeho OP. Nebo jsem přijela na poštu a zjistila, že jsem zapomněla na poslední důchod, tak rychle zpět do rajonu (jak jsem dostala od důchodce vynadáno, že jedu pozdě,nemusím ani říkat 😁) nu a když jsem dojila krávy, tak jsem blbka nasadila krávu,co procházela léčbou (trochu chyba na předchozí směně,neobnovili označení) a šlo do kanálu 500l mléka z tanku. Což bylo celkem štěstí,páč jeden byl na 2,500l měli jsme dva a nabrat to cisterna, tak platím i čištění cisterny a to je prý skoro 300tis 😣
@hojda neudělala a byla jsem cerstve po covidu a úplně mimo :( pálil mě jazyk a nebylo mi psichycky moc dobře jen se bojím abych tu reklamaci nemusela celou platit já :(
@sarkaklarka2014 Prostě se zákazník ozve, že mu nějaký díl chybí a firmu mu ho dodá, taky jsem koupili věc, kde něco chybělo. Co bys platila??? Zákazník to zboží dostane, když se o něj přihlásí.
@sarkaklarka2014 nejsou na tyhle situace firmy pojistene? Pokud Je zahrnut do vyroby/pripravy zbozi atd lidsky faktor, tak se s nejakou chybou musi pocitat. Nebojte.
@leneee tak to vůbec nevím jak je to u nás :( nikdy jsem nic neprovedla tak doufám že prijdu jen o prémie a případně o 13 plat :(
Pracovala jsem dlouhá léta v automotive, kde se na bezpečnosti a kvalitu opravdu hodně dbá a při jakémkoli podezření na chybu i zpětně se okamžitě hlásilo předákovi a okamžitě probíhala 100% kontrola šarže. Několikrát jsem jela do Německa do Audi na reklamace a pokud to dříve zjistil zákazník, tak to byl teprve fičák... Myslím, že je lepší provést ještě jednou kontrolu, než udělat průšvih.
@kamino přesně, pokud to dojde k zákazníkovi, platí se kontrola u něj, a že tam je jiná sazba, než když se to kontroluje ve vyrobe. Plus to vše vrátí, platí se doprava a ihned chce poslat nové, takže nová výroba, doprava a ještě na tom znova u sebe dělá kontrolu. Náklady jdou do milionů.
@sarkaklarka2014 a má to vliv na funkci výrobku? Asi ne, že. Vy nemáte povinnost mít pojistku na blbost?
@bassetlady nemáme a na pojišťovně mi řekli že se to na to nevztahuje
@sarkaklarka2014 nevím, po 8 letech máš už asi ve firmě nějakou pozici, určitě bych to řekla předákovi. I když se jedná o kroužky ke klíčům..
@kamino já ji to říkala hned ale oni mě mají za to že přeháním jako vždy. A pak je to dobře :(
@sarkaklarka2014 kroužky ke klíčům? Ale tam nejde o život! Takže max problém v tom, že se něco vrátí k dodělání. Chvíli jsem dělala ve fabrice,kde se dělaly díly do aut a vrátili mi bednu,že jsem vyhodila moc ,dle nich,v pohodě kusů. Zhadala jsem se s mistrem, že nehodlám pustit díl,který je na turbo,u kterého chybí 1cm plochy,kde vzniká velký tlak. Nakonec nám z plzně vrátili celou paletu toho,co dle nich mělo být v pořádku a strhli nám to z platu. Když jsme moc vyhazovali -špatně a když se to vrátilo,tak nám to strhli. Nasr ...3směnný provoz v roce 2013 a měla jsem 11.300,- čistého. Pošta zaplakala,že jim chybím ,tak jsem se vrátila a měla tehda 15tis,volné víkendy,svátky a jednu směnu ...
@amazonkajanik Zrovna dneska jsem prohodila dva důchody, naštěstí dva vchody vedle sebe a hned ten první pán si toho všiml a letěl za mnou, tak jsem to jen vyrovnala a přečmárala 🙂 Jednou mi poukázka k důchodu spadla do šachty a musel jsem čekat na výtaháře 🙂
@letalnica mě se stalo,že jsem se preplatila o tisíc (nové bankovky a zmrzlé ruce),ale paní mě druhý den odlovila. Ségra si toho všimla do 10min a zapřeli jí to 😣 od té doby jsme začali dělat to,co ty zkušenější. Ještě na poště si k jednotlivým akvitancakum dát přesnou částku a na místě se jen přepočítají před duchodcem a dodají se drobaky. Pak nehrozí záměna,nebo preplaceni. A hlavně to i šetří čas. Stejně jsem to dělala na rajonu,kde jsem musela vybírat i za balíky a to už jde člověku hlava kolem. Hlavně jsem měla takový,kde jezdí jen jeden. Žádný řidič a pěšák, ale jen řidič. Prý rarita dle udrzbare, nikde jinde v čr to není. 13 vesnic a sama...
Správný postup je samozřejmě hned jak si uvědomíš chybu, okamžitě se přiznat a produkt odchytit než dojde k zákazníkovi. Když už je to několik dní, tak bych už nic neříkala, ale v případě, že mi na to přijdou, tak bych nezapírala, nasypala si popel na hlavu a je...
Nevím co si udělala špatně na kompletaci kroužků na klíče.
Pracuju v automobilce a každý shit, který se dostane až k zákazníkovi je rána pro image a důvěryhodnost značky o kterou jde u aut skoro nejvíce.
Za jedno horší kvartální hodnocení to stojí.
@uzivatelkapetr rozhodně nic zapírat nebudu oni vědí že jsem svědomity člověk a chyba by mě hodně mrzela :( ale taky mi právě hodně věří což teď by mi skončilo :( nikdy jsem nic neprovedla a teď prostě jak magor jsem poslední dobou :( zapomínám a přemýšlím jestli jsem udělala to a to ... A přitom jsem to udělala automaticky 🙂 kolikrát ze mě mají srandu když si něco kontroluji 😁
@sarkaklarka2014 pokud jsi doteď byla pečlivá a je to první chyba, nemyslím si, že by jsi z toho měla nějaký postih ;)
Firma to vezme na sebe, reklamace určitě řeší denně , pokud se jedná o výrobu.
Vedoucí jsi to nahlásila, neměj žádný stresy!! 👍
Asi jsi zapomněla něco přidat? Možná by to chtělo trochu konkrétnější problém.tvuj šéf to ví? Kontrola na to stejně přijde.nemyslim, že se ti něco extra stane... přiznala bych se, než to nechat vyhrotit v průšvih.tohle se může stát.taky záleží na tom, co vyrábíme, jestli jsi zapomněla přidat cukr do čokolády, nebo 2 vrstvy do respiratoru je rozdíl...nebo pokud tato chyba může mít nějaký kritický vliv na výrobek...nejhorší, co se ti může stát je dle mého vytýkací dopis a doporučením pro nápravu a nebo náhrada škody....neboj, bude to v pohodě 😉