Spolupracovník mi dělá peklo v práci

pajab
16. bře 2017

Holky pracuji jako kuchařka v jedné hospodě. Ted to budou 3 měsíce - vše jsem se naučila jak mám a jako takovou práci jí mám ráda a však dělám tak s jedním chlapem který mi dělá doslova peklo. Jako kuchařka jsem zároven pizzařka a on je rozváží. Takže spolu v kuchyni trávíme dost času, má mi pomáhat což nedělá vůůůbec a do toho , jak to napsat. Hraničí to se šikanou. Nebudu se rozepisovat co to dělá se mnou a jak se trápím a že tam jsem na vše sama - ale nejvíc mi vadí to že vedení je mladé a jako šéfové jsou 0 takže ani u nich nemá cenu si stěžovat. Udělala jsem to několikrát a bez odezvy. Vím že napíšete odejdete ale ..... sakra má jí hned u baráku, baví mě a mám tam hezké peníze. K vůli jednomu zmetku stáhnout ocas a jít. Nechci .

annasmyckova
16. bře 2017

Nedej se, když jsi tam jinak spokojená...a co ti dělá? nejde ho ignorovat, nereagovat, nenechat se vytočit?...myslím si, že to mu dělá dobře, ty tvoje reakce na to, možná rád manipuluje...

pajab
autor
16. bře 2017

Toho je tolik, nejdou napsat 3 měsíce do věty. Já jsem jakoby jeho nadřízená. Poprosím o něco stejně to neudělá, nechává mě samotnou na práci , a já nevím kde dřív .... Doslova semi vysmívá. Ted je ve fázi naprosté ignorace ale bez mluvení to taky nejde. Musím vědět co a jak . NEDEJ SE to si taky říkám ale ničí mě to psychicky. Hlavně to vypouštím pak doma na rodinu. Jinak před ním se snažím nahodit úsměv a být Ok neukazuju mu jak mě to ničí.

barchen
16. bře 2017

@pajab