Mám prosím dotaz, jsem těhotná (12tt) a pracuji jako prodavačka 12h směny, s vedoucím jsme se dohodli, že si za mě na ty 12h najde náhradu a já budu místo toho chodit po-pá 8h, což mi absolutně vyhovuje, ale je tu jiná věc. Teď jsem braná jako směnová vedoucí, takže mám za tuhle funkci navíc premie. Trochu se ale bojim, že jakmile mě přeřadí na ty osmičky, že mi tuhle funkci odebere a dá jí kolegyni z protisměny, která dostane na starost mojí nynejší kolegyni (a já přijdu o ty peníze). Ikdyž si teda myslim, že moje změna pracovní doby by na to neměla mít vliv. Může to tak udělat? A případně jestli se na to pak vztahuje to dorovnání peněz na původní plat? Děkuji za odpověď
No, to doufám, že to bude tak, jak řiká mogwaika, protože ve smlouvě mám psaný jen úplný základ. Moje výplata je ze tří složek - základ + standardní prémie, které mají řadové prodavačky + prémie za směnovou vedoucí, jen teda to zvýšení platu na směnovou nikde nemám na papíře, protože nám to odmítli dát (našla bych jen e-mailovou korespondenci mezi mojí nadřízenou a její, kde mě ustanovuje tou směnovkou a navyšuje mi plat). Takže když by mě teda sesadil z tý funkce (protože nikde neni důvod proč dál tuhle funkci nevykonávat), tak se mi stejně ten plat musí dorovnat do toho nynějšího?
@myrthie vycházet budou z výplatnic, orientačně můžeš zkusit kouknout tady http://www.penize.cz/kalkulacky/vyrovnavaci-pri.... Do hrubé mzdy se všechny prémie započítávají, takže nemusíš mít strach 🙂 Jen upřímně, 100% platu nedosáhneš ani s vyrovnávacím příspěvkem, pokud Ti to skrouhnou v práci například z 25000,- hrubého za poslední kvartál na 15000,-, dorovná Ti sociálka 1400 :-/
@mogwaika Aha, dobře, ono u mně jde o rozdíl 2 tis, což jakoby neni tak moc, ale při tý celkový almužně to je zas docela znát 🙂 A ještě jedna věc, když by mi to teda zkrouhli, tak pak o to dorovnání si žádám u zaměstnavatele, nebo ten mi dá jen nějakej papír a s tim půjdu na sociálku?