Holky, mám problém s neschopenkou - zaměstnavatel - resp. firma, která pro mého zaměstnavatele zpracovává mzdy mi špatně vyplnila přílohu k neschopence a všichni od toho dávají ruce pryč....Nemáte prosím někdo kontakt na pí. Malou z ČSSZ - Trojská 1997/13a, 182 00 Praha 8 - má moji neschopenku na starosti, ale volala mi ze skrytého čísla a nemám ji jak kontaktovat...
283 104 xxx, místo xxx zkus vytočit náhodné trojčíslí a řekni, že ses spletla, ať ti řeknou koncovku na tu Malou. Každej tam má interní telefonní seznam.
holky, tak jsem zkoušela 283104 703 a 703 a přehodilo mě to na tu jejich automatickou linku .- takže jsem rovnou volala tomu jejich řediteli a asistentka moji platbu za neschopenku za 3/2015 prověří u příslušné osoby...tak snad se něco konečně začne dít...už jsem z toho vyždímaná...
zkus 283 104 181 - 182 to je přímo na nemocenské oddělení .... já tam volám také skoro pořád, protože jsem od 2.3. na PN a ještě jsem nedostala peníze za 3/2015 ... ☹
tak holky, dnes ráno jsem opět volala na ředitelství ČSSZ a mluvila s asistentkou ředitele a hle o 1,5 hodinu později mám peníze na účtě 🙂
@ludul tak to blahopřeji ... já tam volala taky, dovolala jsem se kupodivu hned na poprvé ... a paní mi říkala, že to je stále ve zpracování, protože tam účetní blbě vyplnila nějakou přílohu a že jim to zatím neposlala opravený a o tom, že tam lístek na peníze za 3/2015 přišel od naší účetní až 4.5.2015 (já jí ho posílala 1.4.2015) tak o tom už ani nemluvím ... ☹
@ludul Tak to žes mluvila s asistentkou ředitele fakt nemá nic společného, že se peníze za 1,5 hodiny objeví na účtě, protože to znamená že už je tou dobou dávno měla tvoje banka a čekalo to na připsání. A jinak pokud dávala paní pokyn na výplatu minulou středu, tak to odpovídá, protože když ona dá pokyn, tak to ještě někdo autorizuje a pak to systém předává na centrální k vyplacení, to není jak když něco ty zadáš do IB... ještě byl v pátek svátek a to nic nejede...
@j.a.n.i moje banka peníze sve neměla, kdybych neměla kontakty ve své bance a dřív bych tam nepracovala, taky bych si to myslela....ČSSZ mi poslala peníze dnes - přesně 1hod 35 min po mojí urgenci .... potvrzeno mojí bankou 🙂 ano systém schvalování může trvat několik dnů, ale peníze na můj účet byly poslány až dnes....
Zkusila bych zavolat na ústřednu a nechat se spojit, normálně to funguje, ale až zítra ráno, teď už tam nikdo nebude.