Ahoj všem, čeká mě pracovní pohovor v T-Mobile, máte, prosím, někdo zkušenost (jak pohovor probíhá, apod.) i se zaměstnáním ? Díky 🙂
@alinea jinak tmcz je vyborny zamestnavatel, muzu jen doporucit.
Operátor callcentra je super prace, alectaky záleží na jake části. Byla jsem rok a pul u o2 na retencich a supr
@alinea určitě bude assessment centrum - dlouhé výběrové řízení, kterého se účastní několik uchazečů najednou. Po celou dobu VŘ Vás bude hodnoti personalisté (vedoucí Call centra) - vždy min. 3 lidé.
Součástí AC na pozici Operátor Call centra je (většinou):
- představení se všem
- min. 2 modelové hry (vždy buď iniciativní, předkládej návrhy, ať jsi vidět)
- poté většinou polovinu uchazečů "propustí" už domů, že nepostoupili do dalšího kola
- budete jednotlivě vyzváni, aby jste předvedli, jak by jste vedli hovor s klientem - poté, co jste udělali špatně, co dobře
- někdy bývá i počítačový test - udělat tabulku ....
Pořadí, počet modelových situací může měnit, ale princip všech těchto AC je stejný. Musíš být vidět! Usmívat se, prosazovat - protože o to v této pozici jde 😀
Co se týče práce - záleží na typu Call centra, ale jede se většinou i přes víkendy, některé jedou nonstop.
Ahoj, díky za reakci ! No, assesement centru bych se nejraději vyhnula, jsem trémista....před skupinou.. 😒 .. po telefonu žádný problém, v call centru jsem již pracovala... tak to asi se mnou bude rychlé 😀
@sasanka033
@bartkat
@baris .. díky za příspěvky !
@sasanka033 Ahojky, četla jsem často chválu na T-mobile jako zaměstnavatele, v čem je tak dobrý - co je jeho pozitivum ? Díky 🙂
@alinea prijemna firemni kultura - je to sice procesni firma, ale procesy ma docela rozumny a funkcni, stara se o zamestnance (benefity, ruzne akce pro zamestnance) a neni tam takovata hekticka, stresujici atmosfera.
@bartkat Ahojky, je to tedy opravdu formou assessement, jak jsi psala...Já jsem čistý introvert...asi to nebude nic jednoduchého 😒 , nerada se předvádím před lidmi... 🙂 Mohu Tě poprosit o nějaké bližší informace ? Snaží se např. během řízení o nějaké vychytávky, zaskočení.. apod. ? Překvapila mě dlouhá doba řízení...skoro 6 hodin..tak nějak vím, dle toho, co píšeš, co asi čekat...ale vlastně vůbec nevím 😀 ... ale T-Mobile si jako zaměstnavatele chválí /četla jsem to nejen tu/, za zabojování to asi stojí.... 🙂
Na výběrovém řízení formou assessment centra jsem byla jednou, hned po škole, a doufám, že už to nikdy víc nebudu muset absolvovat. Nic trapnějšího jsem nezažila. Na západě se od toho už dávno ustupuje, jen u nás jsme pořád jak cvičený opičky... :-/
určitě bude assessment. V T-M jsem pracovala na několika pozicích x let. Ikdyž jsem se hlásila na pozice nové a byla interní, vždy jsem AC musela projít.
Na jaké pozici jsi pracovala a jak dlouho? ;o) @sasanka033
Manžela dokonce v jedné firmě zvali na několikadenní assessment a nakonec z toho vylezlo, že ani nikoho nehledají, jen si plní databázi, pokud by bylo potřeba někoho najít.......
@zmrz_lina můžeš mi říct, kde na západě se od AC ustupuje? 😕 😀 To by mne fakt zajímalo...
Každopádně na pozici operátora bych AC fakt nedělala, je to zbytečnost...
@alinea ničeho se neboj, není to taková hrůza. Ale hodně záleží na obsahu a na tom, kdo to moderuje a co je cílem AC. Nevím jak u T-mobile, ale u podobné pozice je potřeba, aby se člověk nebál mluvit a aby měl pohotové reakce...
@blondynka400 nejsem personalista,ale mám kamarádku ve velké mezinárodní společnosti na HR (i to studovala) a říkala, že s AC se tajtrlíkuje už jen tady a na východ, že všude na západ od nás se už od toho ustupuje, že to je drahé a ne úplně efektivní. Lidi se prostě umí přetvařovat i při AC. Že při kvalitně vedeném pohovoru zjistíš to stejné za zlomek ceny 😉
@zmrz_lina no já taky dělám ve velké mezinárodní firmě (tedy teď částečně, jsem na RD) a přes agenturu i spolupracuji na AC a DC pro pár fakt velkých firem. Velká část pravidel ve velkých mezinárodních firmách ohledně recruitmentu jde od "matek", tedy většinou ze zemí sídlících od nás na západ a jsou pozice, kde je tento typ výběrového řízení prostě předepsán a je jedno, zda je to Německo, ČR a nebo USA.
V čem souhlasím, že lidi umí hrát a sebelepší formou pohovoru se někdy na vše nepřijde. Bohužel od toho je zkušební doba je a poté následně i doba neurčitá jako prodloužená zkušební doba. A taky, že dost firem to vzalo jako modní hit a AC pořádají skoro na každou pozici, což je nesmysl. Viz třeba ten operátor. Ad ta cena, když děláš AC pouze z interních lidí bez psychloga, tak jak většina firem, nic tak drahého na tom není 😉
@sasanka033 ahoj, pokud by jsi četla diskusi 🙂 , je to tu upřesněné...bude se jednat o assessement - trvání zhruba 6 hodin 😉
@sasanka033 Nevím, jestli znáš aktuální situaci v TMCZ, ale minimálně od léta se tam v personální oblasti velmi zhoršila, kontaktuje nás odtamtud poměrně velké množství - stres, zmatečná zadání, výměna původních lidí ve středním managementu.
Ja u O2 na pozici operatora AC nedelala, ale pote na pozici konzultanta na prodejne jo a byl to ten nejhorší pohhovor, vypadla jsem asi v druhem kole, je to zdlouhave a stresujici, hruza a doufám že uz nikdy nebudu muset na tento pohovor.
Myslím, ze situace se zhoršila u vsech našich operátorů, co vidim, tak možná Vodac je na tom asi nejlépe, jelikož je pořád sam sebou a nesnaží se byt nejlepší, ale ceny na našem trhu nejlepší ma....
ahoj, nijak se to nelisi od ostatnich pohovoru - na recepci si te vyzvedne nekdo z HR a bud bude prvni kolo jen s nim, nebo i s manazerem, potencialnim primym nadrizenym. zavisi na pozici, co bude soucasti - pravdepodobne bude i cast v anglictine a pripadne muze byt nejaky test. pokud se dostanes do druheho kola, mozna se uvidis jeste s neprimym nadrizenym.