Ahoj,
Sháním nějaký přivýdělek z domova.
Už rok sice pracuji, ale jen na částečný úvazek, nemáme moc hlídání. Peněžně výjdeme v klidu, chtěla bych si ale přivydělat, abychom i více ušetřili.
Pracuji jako zdravotní sestra, takže v oboru nic neseženu. Jsem ale učenlivá, rok zpět jsem ještě byla ve škole, takže práci s pc mám snad ještě v ruce.
Věděly byste o něčem?
Děkuji
Z liberce. Čas mám přes den tak cca 2 hodiny, od 20 večer neomezeně. Pracovat můžu i ve volných chvílích na noční. Takhle čas každý den, ve dnech kdy je syn ve školce, tak i celá dopoledne.
Jazyky jsou u mě bída. Lehce anglicky, ale moc ne.
Ahoj, pracuji jako poradce životního stylu. Nemůžu si stěžovat. Pokud by tě to zajímalo, vyplň tenhle dotazník a ozvu se ti 🙂
Mám pocit, že všechny domácí práce jsou buď MLM, podvody, nebo něco z předchozích zaměstnání 😔
Já jednou zkusila pro DM kompletovat nějaké Beauty kapsle... A jako, člověk nad tím stál pomalu nonstop... I v noci... Aby si něco vydělal. Musel pomáhat i chlap. Bylo na to vždycky jen pár dní.
Všude se to válelo, nesmělo se tomu nic stát. Byla pravidla i na to, jak má být pak ta krabice zalepená lepenkou. Všechno muselo být přesné. Za ty peníze to nestálo. To by na to s dětmi člověk musel mít extra uzamykatelnou místnost a nechodit spát.
Takže za mě práce na doma je buď podvod nebo je to děs za pár šupů.
Pokud člověk není na něco odborník a nemůže třeba doučovat, překládat. Či to nejde domluvit v současném zaměstnání.
@mourovatakocka Skoro jo, pripadne i pro novou firmu, pokud je člověk trochu znamy v oboru.
Pokud si rozumíte s prací na PC, tak se porozhlédněte třeba po nějaké brigádě na eshopech (psaní popisků atd.), nebo zkusit hledat práci jako zákaznická podpora. Chce to prolézt třeba eshopy/webovky, které znáte a mrknout do sekce kariéra, zda třeba někoho nehledají.
@sudylichozrout asi si neumíš představit kolik ta předražená pitomost mesicne vynáší a kolik žen po tom šílí😜