Ahoj, uvažuji zda zůstat v práci nebo jít na PN. Bohužel pracuji jako zdravotní sestra, mé pracoviště je rizikové. Nevím zda mám zůstat, ale samozřejmě na jiném pracovišti(podotýkám že i přes to žádná odpočívárna, celý den v zápřahu), v novém kolektivu, na ranní (to vím už teď že to asi nedám), za menší peníze (i když je ten dorovnávací příspěvek). Nadruhou stranu když zůstanu doma, ukoušu se asi nudou, manžel je celý den v práci, a to nemluvím o penězích... Prostě každé má své pro i proti.
Jak jste to měly VY? Byly jste doma na PN/ nebo v práci.. Pokud jsou zde nějkaké zdr.sestry budu ráda za názory a zkušenosti. Děkuji 😉
Ahojky, já jsem v práci dělala, co to šlo, a když už jsem pak cítila, že to nedávám, šla jsem na PN. Bylo to tuším ve 24tt. Takže jsem si vlastně užila obojího, práce i domova. A myslím si, že to tak bylo nejlepší.
@mysicka_lb mohu se zeptat jakou práci jsi dělala, jak byla náročná?
asi záleží na tom ,jakou máš fyzičku.Já jsem pracovala jako prodavačka v potravinách. Jeden den ranní, druhý den odpolední, takhle se to střídalo.Každý den v práci jsem tahala plné palety a doplňovala i 15ti kilové krabice. K tomu až do osmého měsíce těhotenství jsem každou odpolední směnu ráno chodila do posilovny. Žádné problémy nebyly a narodil se mi po termínu zdravý kluk.
Take jsem přemýšlela, zda tak nebo tak, nakonec jsem se rozhodla zůstat, ale práci jsem si vyskmrala pouze v kancelari a ještě s flexibilní pracovní dobou (možnost práce i z domu) a pracuji ještě teď, do konce dubna. Musím ale říct, že byly chvíle, kdy bych to bez té flexibilní pracovní doby nedala....jenom třeba to ranní vstávání (měla jsem skoro měsíc období, kdy jsem se v noci vzbudila i na 2 hodiny, které pak samo chybí), nebo vubec únava na začátku těhu.... Ted zase občas cítím, že potrebuji skončit dřív, jít na procházku apod. Za mě, pokud takové možnosti nemas, asi lepší neschopenka...i když vím, že taky by mi práce chyběla...