Ahoj prosim nedelate nekdo v callcentru hledam si praci a zajimalo by me jestli je tohle dibra prace? Dekuji
@terezapos Přesně záleží o co jde, nikdy bych nešla lidem nic nabízet a vnucovat, vím jak hrozně mě to štve, když mi někdo takhle volá. Ale nikdy jsem na žádné takové pozici nepracovala.
Cca před 13 lety jsem dělala na infolince- informace o telefonních číslech. Neuspokojovalo mě to. Nevím, co si představuješ pod pojmem dobrá práce, to je silně individuální... Takže zkus specifikovat, co tě konkrétně zajímá.
Moje kamarádka takhle pracuje, má blbou školu s kterou se nikde nemohla uchytit, ale za telefon se posadit uměla :D podle mě i jde o to jaká jsi sama nátura, jí huba jede, tak to dává prý 🙂
Ahoj já na CallCentru pracovala 4 roky před mateřskou. Půl roku čisté jako operátor odchozí linky takzvaný OUT, prodej. Pak jsem šla na podnikatelský sektor a tam školila nové lidi mimo přijímání hovorů, to mě bavilo a byly tam super peníze. Pak jsem se nechala přemluvit a šla na příchozí linku, ale jen pro klasické lidí, to bylo úplně šílené. Měly tam být pouštěné hovory jen obchodní, ale lidi nejsou hloupí a ví jak se rychle proklikat k operátorovi přes automat. Pak jsem šla dělat Supervizora a to asi po roce zvedají telefonů teamleadera opět na OUT, po roce jsem přešla na jiné oddělení. Měla jsem rychlý postup kariérní díky předchozí práci vedení výzkumného oddělení taky pomocí telefonu. Dívej je to neskutečně těžká práce. Nikdy bych do toho dobrovolně nesla, kdyby jsme s manželem nepracovali v jedné firmě a v jeden den oba přišli o práci. Brala jsem to jako nouzovou, ale díky rychlému postupu jsem pak zustala. Teď po druhém dítěti se i dobrovolně vratim na sluchátko, protože už vím jak na to a můžu pracovat 4 hod což je priorita, něco vydělat a byt co nejvíc s detmi. Časem ale už nikdy až mi půjdou do školy. Musíš to brát jedním uchem ven a druhým pryč. Obecně je tam velký tlak a je jedno o jaké CellCentrum se jedná. Vždy po tobě budou chtít zřejmě prodej a to bude ohodnoceno provizemi. Na druhou stranu, když se chytneš je možné si vydělat nadstandardní peníze. Já práci v telekomunikacích otázka kde by jsi šla ty. Zkus říct už znám v celku dost CallCenter můžu poradit.
@lendulinkaaa upřímně tě chápu...je to jen pro otrlé a to i ti pláčou po večerech do peřin. Já byla vyškolená z předchozí práce pro Docenta magora tak mi to tak až nepřišlo, ale až jsem měla svoje lidi a byla nutné i křičet ( upřímně povinná lidí byla nesvéprávná bohužel, moc normálních lidí tam dobrovolně pracovat nejde a kdo jo brzo se pakuje) bylo to hnusné 😔 ale zas ty prachy
Upřímně cokoliv jiného je lepší, vydržela jsem 3,5 roku ke konci už to bylo o pláči do polštáře, žaludečních potížích a nespavosti. Odchod vše vyřešil dnes bych šla radši dělat uklízečku než jít znovu na telefon 😉
Měla jsem to jako brigádu, když jsem studovala. Aktivní telemarketing nic moc, prostě voláš lidem a nabízíš produkt. Časem jsem volala lidem, co měli na jednom vyhledávacím portálu reklamu, jestli jsou jejich kontaktní data ještě aktuální - to bylo fajn, lidi byli rádi, že se jim o to někdo stará. Taky jsem volala firmám a nabízela různá školení, což taky nebylo špatný. Práce byla možná i z domova, počet hodin za týden byl o domluvě. Byl to příjemný přivýdělek, ale taky jsem věděla, že to jednoho dne skončí a mě už tam nikdy nikdo neuvidí. Monitorování hovorů, buzerace za každé slovo, co člověk řekl jinak, než by měl (a kdyby ho řekl jinak, tak by měl určitě prodej!). Placeni jsme byli jen za provolané minuty, to, že pak člověk ještě zadával data na počítači, nebo že se někam prostě nedovolal, nikoho nezajímalo. Lidí, co to měli jako normální obživu, mně bylo líto.
@lendulinkaaa 😂😂😂 já si říkala to samé jak jsem šla na mateřskou vážila jsem 47 kg a vypadala jak smrtka. Je to šílenství ducha a to jsem odolná jak balvan. Mě asi nejvíc ale neničili to odporné prostředí a až nehygienické podmínky ale práce s lidma. To CallCentrum kde jsem dělala já tam dělala už celá Ostrava ( obecně jsme specifické město) a nikdo normální tam nechtěl jít. Já šla na výběrové řízení na personalistiku, připletla se do špatné skupiny a nebo to udělali na schvál. Vzali mě a já si řekla tak co bude aspoň na nájem když nic. Manžel pak nemohl najít 5 měsíců práci protože každý chce Ing titul, ale uplatnění nula nula prd tak jsem tak zkysla. 🤔😂😂 Na druhou stranu osud asi mě už nic nezlomí po tomto 🙅
Tak já jsem komunikativní víc, než dost, pracovala jsem v oboru, kde komunice se zákazníkem byla prvořadá, ale i komunikace po telefonu. Dodnes jsem zvyklá hovořit s lidmi po telefonu, nebo osobně, moje práce požaduje obojí a do call centra by mne nedostali ani za nic. Když mi někdo z call centra volá, ukončím hovor téměř okamžitě a to jsem za každých okolností příjemná. Nevím, jak bych snesla ty nepříjemné, jakože jich bude asi většina. Fakt bych do toho nešla, osobní komunikace lehká není, kor když člověk jedná s lidmi s nějakým postavením, natož po telefonu
@terezapos znám, je to mírně přívětivější prostředí než třebas právě v O2. Obecně tam právě bývalí zaměstnanci utíkají s tím, že výdělek není o moc horší, ale s tím co se naučili v O2 jim to tam přijde lehké. Je to pořád, ale v celku pakárna i když o milimetr menší. Není tam moc dobřé zázemí pro vzdělávání. Pracuje tam pár známých a bývalých podřízených. Proč chceš volit právě tuto práci. Určitě to zkus, každá zkušenost je dobrá ale obecně životnost průměrného operátora je tak 2 max 3 roky. Pak je pár výjimečných, které to i baví což byl částečně i můj případ, já volala i když to nebyla pak má práce. Časem jsem zjistila, že být operátor zdaleka není na CallCentru ta nejtěžší a nejméně vděčná práce. Otázka co od toho očekávaná a jak vidíš svůj potencionální další kariérní růst.
@terezapos Jako operátorka jsem pracovala dlouho, prý životnost kvalitních operátoru jsou max. čtyři, roky a já těžce přesluhovala. Peníze jsem měla výborné, ale za vysokou cenu. Je nutné si uvědomit že když na tebe někdo řve a nadává ti, tak to vlastně není na tebe. Toto ruší první vlnu operátorů, neustojí to, v druhé vlně končí ti, co nedávají stres a ten tam prostě je, protože jsi placená z výsledků a když se to sype, tak je stres, chaos a panika ten nejdůvěrnější společník. No a nakonec jednou zjistíš že už to není práce, ale diagnoza, protože kamarádům kterým voláš abyste se dohodli na kafe, automaticky nabízíš daný produkt :D
Z druhé strany taky záleží jak to pojmeš, je to jako jít do fastfoodu, dřina jako kráva, ale neuvěřitelné množství zkušeností, které při správném využití otevírají mnoho dveří... Neměnila bych ani minutu té práce, i když bylo mnoho okamžiků, kdy jsem myslela že chcípnu a to doslova...
Ač to tak nevypadá je to velmi náročná práce a je potřeba si najít i něco co tě potom "zničí" fyzicky, protože psychická únava je hrozná ;)
Má rada, zkus to a pokud ti to po týdnu nebude sedět, tak utíkej, nebo budeš nešťastná ty i lidi okolo tebe ;)
@mataharyy souhlasím s tebou, akorát bych to zkusila po celou zkušební dobu. Ne každý se aklimatizuje tak rychle a i přes to mu to může jít, jsem lidí, které nikdo nechtěl a když nevěděli co s nima dali je ke mě, takže vím, že i tam se našli tací, kteří tam jsou díky tomu do dnes a žijou. Na druhou stranu chce se to i trochu sebevzdělávat. Ne každý je úplně od Boha přirozeně komunikativní, ale dá se to obstojně naučit, jsou k tomu lekce, měli by to naučit na vstupním školení cca 3 týdny trvajícím, ale zrovna toto zmiňované CallCentrum je na tom dost bídně, ale když to člověk umí je tam zase menší tlak, takže to chce zainvestovat.
To už jsi skoro dinosaurus 😂😂😂 znám tam lidi co jsou tam i 12-15 let a jsou happy, ale je to zlomeček. Co víme třebas bude jedna z nich. Mě teda daleko víc ničila ta managerské právě než to sluchátko, zákazníci byli super, jde jen o to je umět přepolarizovat, taková psychologie a to mně zatraceně bavilo, ale hlavně u podnikatelů teda ...
Jinak souhlasím, že jsou to ty nejcennější lekce, naučíš se strašně moc a mně teda nechali vystudovat managerskou akademii za což jsem extra vděčná a ráda...ve výsledku byli nejhorší křiví lidí co lžou, vedení, nadřízení slepí a hluší, takové lidské hyeny a těch je tam obvykle požehnaně ... Až si neumím vysvětlit tu koncentraci ...
Ahoj,
ono tady při té práci hodně záleží na tom, jaká je tvoje motivace.
Potom je zásadní, jestli je to aktivní nebo pasivní call centrum, resp. to volání.
Já jsem dělala před více než 20 lety na informacích, 1180, to bylo super, i když v porovnání s dnešní dobou ne, z novějších mám zkušenost z Česk.Pojiš. tam to tak super nebylo, volali jsme stávajícím klientům a sakra záleželo, co se nabízelo za produkt.
Obecně call centra jsou stresová pracoviště, ale dá se to zvládnout, záleží na těch výše vypsaných parametrech.
Takže hodně štěstí, je to dobrá zkušenost.
@terezapos nedelala jsem to nikdy, ale myslim, ze velky rozdil je, zda jde o aktivni telemarketing, nebo jen treba o helpdesk zakaznikum. To prvni je sileny vopruz pro obe strany, to druhe naopak dost uzitecne 🙂