Ahoj maminky, pomalu ale jistě se mi krátí doba na rodičovské dovolené, do původního zaměstnání se vrátit nemůžu kvůli směnám, tak hledám něco jen na ranní a časově abych zvládala školku. A nejlepe mi u nás ve městě vychází práce v call centru. Pracovní doba od 8 do 14:30, když je zkrácený úvazek, jinak teda až do 16:30, ale asi bych vzala ten zkrácený zatím, víkendy a svátky volné, dokonce tam mají mít i dětský koutek. Ale vůbec netuším, jak je to tam platově a co bych přesně dělala. Hledají někoho na pozici produktový specialista, co si pod tím představit? Budu “otravovat” lidi? Děkuji všem za zkušenosti.
Záleží, jaký produkt. Může to být pasivní linka, řešíš příchozí hovory jako 1188, Bolt, Rohlík atd, nebo navolavas Ty pro telefonní operátory, pojišťovny atd.
Většinou je hodinová sazba, nízká a pak druhá část výdělku závisí na tom, kolik prodáš. Hodně se tam ty lidi mění, protože kdo se nechyti a neplní cíle, nevydela si.
Pracovala jsem na CC několik let a oddělení kam se dá dostat, je mraky.. Já bych po svých zkušenostech na 4 odděleních už nikdy nešla na linku. Na backoffice oddělení to už ale bylo fakt super. Životnost běžného operátora je velice krátká nebo na to člověk fakt musí mít náturu. Je to hrozně vyčerpávající psychicky. Měla jsem několik kolegů, kteří to odnesli neschopenkou na nervy. Sama jsem jako odolný jedinec měla období, kdy jsem jezdila do práce se slzama. Lidi jsou hrozný + plnění cílů. Já bych to třeba zkusila po mateřský s cílem se dostat na oddělení mimo linku, ale jako nouzi když bych nesehnala nic jinýho.
Tam nechoď. Je to blbina. Bude ti hučet z těch callu v hlavě.
Znam dost lidi co to delali ale vzdy jen na nejakpu prechodnou dobu. Da se to na par mesicu, pul roku, rok... dele tam vydrzi malokdo.
kdysi jsem dělala jen průzkum po telefonu jako brigády. Žádné nabízení, vnucování. Ale jak někteří lidi uměli být protivní! Masakr. A někdo zase moc prima. Já rozhodně nemám povahu na nabízení něčeho asi čehokoliv. Podle mě je to o tvém nastavení, pokud jsi splachovací a naladíš se na to, že je to jen práce a případné jejich kecy nejsou osobní, pak možná. A zas tolik zkrácených úvazků není...
Pokud je to aktivní volání - nabízení produktů, tak bych do toho nešla. Já pracovala 3 roky na pasivu, kdy lidé volali sami s požadavky a bylo to v pohodě. Dokud jsme měli super podporujícího vedoucího, bylo to moc fajn. Pak se vedení změnilo a už to taková paráda nebyla - neustálé kontroly počtu oslovení v hovoru, počítání negací v hovoru.. to už zavánělo buzerací a šla jsem jinam 🙂 Při rodičáku jsem pracovala pro Median a tam to bylo střídavě oblačno, některé dotazníky fajn, některé opruz.
Pracuju momentálně už rok na call centru ve financnich sluzbach. Nabizeni uveru, vymáhání. Plus backoffice 1h denně. Neříkám, že je to snadný, ale máme dobrej tým kolegů, vždy si vypomůžeme a schopný vedení firmy. Asi záleží na co a koho kde narazíš. Průzkumy bych nedelala ani prodej za provize. T
Mela jsem tu cest sedet v cekarne u doktora vedle nejakeho opileho burana z vesnice a zrovna mu volali nebo on volal s nejakym dodavatelem energie. Byl sprosty, hulvatsky, proste dement level milion a pani na neho byla furt slusna. Ja bych byt ji mela zkazeny den. Sice si reknes je to nejaky primitiv, ale i tak.. no obrn se nervama.
Ano, budeš nabízet produkty po telefonu. Dělala jsem to před 12 lety a byl to teda opruz. Musíš mít na to vyloženě náturu a schopnost ukecat i mrtvého. Já už bych do toho znovu nešla. Nějaký základ tam je. Ale výše výdělku záleží na tobě, kolik toho "prodáš". Já tehdy nabízela tarify pro T-Mobile a Vodafone.