Ahoj holky,
pracuje tu někdo v call centru? Ráda bych zjistila jaké jsou mezi nimi rozdíly? Samozřejmě mě zajímá plat. Vím, že někde se dá vydělat pěkně. Díky za reakce 🙂
Pracuji na lince jedne banky jako hypotecni specialista a penize kralovske😉 jen to neni pro vsechny, clovek na to musi mit naturu.. me prace bavi 😉
Pracovala jsem pod O2 na pasivní lince, i tam jsou dané prodeje měsíčně, když prodáš víc, máš víc peněz. Ale je to fakt psychicky náročná práce, volají opakovaně lidi který chtěj zapojit nějakou službu co jim zapojit nemůžeš, neb máš za to postih, prostě si ji musej zapojit posláním sms což je někdy zvlášť s vyššími ročníky problém. Musíš se naučit dělat v sytému a na intranetu který se furt mění, stejně jako postupy, takže měsíc děláš jednu činnost nějak a dojdeš do práce a z ničehonic je to jinak. Hledí se na kvalitu hovorů, jestli řekneš všechno co musíš jak co se týče postupu hovoru tak nepoškození firmy ani klienta. Volají nepříjemní lidi co jsou sprostí hned jak jim to zvedneš protože mají problém co se táhne delší dobu nebo teď akutně něco potřebujou a je výpadek atd. a ty jim to nesmíš položit, musíš je uklidnit. Řeší se délka hovorů. A pak je kategorie sama o sobě - sexuální hovory. Stalo se mě že chtěl zákazník vědět jaké paušály nabízíme a začal vzdychat do telefonu apod. Jako co se týče výdělku když budeš šikovná můžeš si vydělat na bonusech měsíčně i desítky tisíc - to se taky odvíjí od toho na který lince konkrétně sedíš, jestli u dobíjecích karet nebo u pevných služeb atd. a dost si tam zlepšíš komunikační dovednosti. A počítej s tím že tě první týden bude dost bolet v krku, měli jsme to tak na školení všichni, než si prostě ten hlas zvykne mluvit 8 hodin v kuse. Kdybys chtěla vědět víc pošli zprávu.
Pracovala jsem v call centru pro Topshop a Dormeo (aktivní linka - nabízení zboží) bylo to dost náročné na psychiku.. poté jsem přešla v rámci furmy na pasivní telemarketing (lide volali mě) to už bylo trochu o něčem jiném, lide věděli že něco chtějí a bylo to lepší i po peněžní stránce. Po roce jsem to ale vzdala.. jejich databáze byla hrozná a obchody moc nešli - pokud už nemáš svoje lidi kteří opravdu nakupují často a nemají žádné reklamace. Pracovala jsem tam pak i na reklamacích a to byl docela šrumec, ale tam mě práce bavila. Pak jsem chvilku pracovala pro T-mobile a to je uplně o něčem jiném. Ono těch call centrech je strašně moc a také záleží na tom jaká je člověk povaha...
Holky moc díky, čím víc informací, tím líp 🙂
Kdyz uz, tak bych vybrala nejakeho znameho operatora. Ja pracovala v T-Mobile a vydelat se da slusne, je to ovsem dost narocna prace.