Práce na pobočce v České pojišťovně, jaká je?

pavlina276
24. únor 2016

Holky, ráda bych se zeptala, jestli některá nevíte, jaká je práce v ČP. Má to být práce na pobočce, jsem pozvaná na pohovor, ale bylo mi řečeno, že je to tak 40% administrativa a zbytek "prodej" produktů ČP, obvolávání stávajících zákazníků a nabízení produktů. Chtěla bych se zeptat, jak to tam tedy chodí a jestli by Vás buzerovali za třeba málo uzavřených smluv. Díky

lv
24. únor 2016

práce jako referent pobočky - moje představa byla zcela jiná. Denní porada před směnou, jednotlivě, kde řekneš co máš nachystáno (navolané a dohodnuté schůzky, co z toho vytěžíš za pojistky a proč ty včerejší nevyšly). Týdenní porady kde obhajuješ přede všemi, proč je pojistek tolik a be víc, v čem se zlepšíš, kde na sobě zapracuješ. Koučing, kde ti za zády poslouchá trenérka, jak člověku, co si přijde změnit adresu, speciálními postupy (otevřené otázky, zvládání námitek, tah na branku atd.), přepočítáš pojistku na auto, snažíš se pojistit barák a ještě se ptáš, z čeho bude žít v důchodu, jestli si spoří na penzi. A pak tě trenérka upozorní na chyby. Seznam tel.čísel, které musíš obvolat, že třeba dochází ke změně v pojistce=cílem je jen dostat je na pobočku a uzavřít další smlouvu. A navíc - tohle je normální práce pojištováka, to uznávám - dělat to na živnost, máš provize 10x vyšší, než "přepázka" tam je to fakt málo..já to vydržela rok, nikdy více. U pohovoru jsme se bavili o platu 20+, měka jsem 14-15max. Úspěšná jsem byla průměrně, ne nejlepší, ne nejhorší.

veronika182
24. únor 2016

bude to přesně jak píše Iv, já sice pracuji v bance, ale ono je to vcelku podobné..akorát ty peníze máme teda o dost lepší, když to tak čtu 🙂 cca 22 tis čistého

lv
24. únor 2016

@veronika182

@pavlina276 jo a jedná se o rok 2010-2011, proto ty peníze (+tedy něco za penzijní, to chodilo zvlášt, tak 1-3tis, ale jak se ty smlouvy rušili dřív než měli, 2.5roku jsem musela ty provize vracet, to mě vyloženě ***). A smlouvy na 6m, kdo se neosvědčil, mazal.

veronika182
24. únor 2016

@lv ale to si měla asi na živnost ne?

lv
24. únor 2016

@veronika182 ne, právě! jen zvlášt smlouvu na penzijka s pfčp.
Napsala jsem to dost negativně, koukám. Komu to jde, má prořízlou pusu, kontakty, je průbojný, tak si vydělá, užije i benefitů (různé soutěže, jako plavba lodí po Středozemním moři, Řím..). Pro mě to prostě nebylo to pravé. Co vím, dobré výsledky měli lidi z call center - umí dobře reagovat, zvládat námitky..

pavlina276
autor
25. únor 2016

@lv děkuji moc za reakci, to se mi teda moc nelíbí☹ To nepůjdu ani na to výběrové řízení, navíc je to pobočka v malém městě, takže hledat zákazníky by bylo ještě horší☹ Hledám si práci už teď, ale snad se ještě něco do půl roku najde (nechce se mi po RD na pracák)
@veronika182 taky díky za zkušenost😉

blahova_andrea
25. únor 2016

@lv ježiši, to bych nedělala ani týden, to je šílený. na to člověk musí mít asi fakt povahu a žaludek, aby to nějak dýl vydržel. nedivím se, že píšeš, nikdy více 😝

kacca11
25. únor 2016

Byla jsem na pohovoru v Kooperative a praci mi popsali tak, jak pise @lv , mozna o neco horsi. 8 hodin na pobocce s celkem normalni praci a provolavanim za minimalni plat, pak po praci nasmlouvane schuzky a z nich pak provize. Je vlastne kravina tu praci delat, to uz spis delat sam na sebe bez tech 8 ztracenych hodin denne...

pavlina276
autor
25. únor 2016

@kacca11 proto se jsem raději zeptala tady na MK, abych se nevrhla do nějaké šílenosti 😒 díky za zkušenost

linusha
25. únor 2016

Já nebyla v české pojišťovně ale u konkurence - každý den byla porada komu plánujeme volat, koho máme domluveného na co chceme dotyčného dostat atd. Nějakou dobu mi stál za zády manažer pobočky a poslouchal jak navolávám schůzky pak upozornil na chyby. Týdně jsme měli mít 25 - 30 schůzek z toho min. 15 úspěšných s uzavřenou smlouvou. Takže pracovní den vypadal tak že ráno porada pak hledání a navolávání schůzek, schůzky, tvorba smluv pak opět navolávání schůzek, zápis do elektronického kalendáře a pak opět porada kde se hodnotil uplynulý den. Pokud člověk nesplnil minimum 25 schůzek týdně a následně počet uzavřených smluv musel to vysvětlovat manažerovi pobočky a oblastnímu manažerovi. Při pohovoru slibovali 25 - 35 000 tisíc a příspěvek na notebook, pracovní dobu že si upravíme jak budeme potřebovat, ale z toho se neuskutečnilo absolutně nic. Takže za mě do pojišťovnictví už nikdy více.

pavlina276
autor
25. únor 2016

@linusha díky za info 😉 asi je to všude stejné ☹

petit.a.nge
25. únor 2016

Ano je to všude stejné, pracovala jsem v bance a naprosto to stejné 😀