Práce - Covid - těhotenství. Je to riziko pro miminko?

alice180
13. říj 2020

Zdravím, jsem v 7 tt. Zítra jdu na první prohlídku k doktoru. Pracuji jako sociální pracovník v NZDM. Kdyby byla situace normální, práci bych nejspíš zvládla. Problém nastává teď. S největší pravděpodobností budeme přeřazeny do terénní pečovatelské služby, kde jsou činnosti jasné pomoc s hygienou, úklid klientům, nákupy atd. Nevím, zda to pro miminko není riziko i vlastně to, že bych jezdila do domácností těch lidí a mohla se potažmo setkat s nákazou?

werysek3131
13. říj 2020

@alice180 ahoj jsem na tom úplně stejně, jen s rozdílem že dnes jsem 4+4 v pondělí jdu k MUDr protože jsem měla mimodelozni před 3 roky tak aby se to vyloučilo.. Dělám terénní pecovatelku a přemýšlím nad tím samim 🤷‍♀️

michaela_2
13. říj 2020

@alice180 tak na toto je potřeba zeptat se lékařů 🙂 Nic ve zlem, ale názory tady na MK, budou ve většině spíš spekulace.
Zeptej se určitě doktora.
Klidné těhotenství! 🍀

monilee
13. říj 2020

@alice180 Určite sa tu nájde 1000 rýpaliek, ktoré budú tvrdiť, že tehotenstvo nie je nemoc a že na rizikovku nemáš nárok...Podľa mňa je dôležité, čo si myslí doktor a hlavne ako to cítiš Ty sama

alice180
autor
Autor odpověď smazal
Zobraz
alice180
autor
13. říj 2020

@michaela_2 To já se určitě zítra zeptám, jen jsem chtěla vědět jestli třeba někdo nemá nějakou zkušenost. 🙂

alice180
autor
13. říj 2020

@monilee jako mně je to jasný no 🙂 spíš tohle je trochu jiná situace, předpokládám, že svoje zaměstnání bych zvládala, ale tohle jsem v životě nedělala. Už z toho je jen stres.

nattt
13. říj 2020

@alice180 já osobně bych myslela 100% jen na zdraví miminka a sebe a pokud by se mi zdálo, že tam může být nějaké riziko (což, přiznejme si, může být), tak bych se podle toho zařídila a na ostatní rýpal(k)y se vykašlala 🙂

alice180
autor
13. říj 2020