Ahoj holky,
Momentálně jsem 3+3 to znamená, že ještě čekám na to, zda nepřijde ms, ale i tak se raději ptám.
Pracuji jako účetní mrazíren -
Na ranní jsem většinu dne na rampě, kde je kolem 0 stupňů, občas musim na krátkou dobu i do mrazáku, kde je -18.
Při odpolední jsem většinu času v kanceláři. Víceméně nic těžkého nenosím.
Jde mi spíš o ten chlad. Kdy nejlépe oznámit těhotenství zaměstnavateli? (Je mi jasné že ne hned, když nic nevim)
A další věc - v květnu mi mají prodlužovat smlouvu, ráda bych počkala s oznámením až po prodloužení. Ale, mohou mi neprodloužit smlouvu v těhotenství? Vím, že mi nemohou dát výpověď, ale jak je to s prodloužením smlouvy? Nevíte?
Díky
S oznámením bych počkala všeobecně až na konec prvního trimestru, ten je vždy hop nebo trop. Stát se může cokoliv a spontánní potrat je v prvním trimestru dost častý. Smlouvu ti jako těhotné neprodloužit mohou, stejně jako netěhotné, dokonce je to pravděpodobnější.
Jeste ani nejsi tehotna a uz chces resit neschopenku? 🤦🏻♀️Co by delaly holky v Kanade kde je jo zima 😆
1) mas pravděpodobně smlouvu na dobu určitou, takže je jen na zaměstnavateli, zda ti dá novou, těhotenství nehraje roli, 2) těhotenská průkazka je většinou vystavena nejdříve v 8-10 tt, takže do té doby ani nemáš nic “papírově” v ruce, 3) pracovní pozice, které nemůže těhotná vykonavat jsou přesně popsané v ZP, a řeší se přeřazením na jinou pozici, rozhodně ne neschopenkou, když jsi zdravá.