Odečtení daní

ivuse20
30. bře 2017

Ahoj, jsem v tom úplný nováček takže bych potřebovala někoho zkušeného, aby mi poradil s tímto problémem.
Když jsem byla v práci podepsat daně vyjeli po mě, že tam nemají celou dokumentaci tak jsem si stále trvala na svém že mají, tak teda všechno měli. Toto se stalo asi třikrát! Když jsem odcházela s papírem o evidenci tak se ptám "A máte tu všechno? Nechcete něco ještě přinést?" a paní mi říká "Nene máme všechno" tak teda odcházím, že budu mít klid. Teď mi ale volal přítel z práce, že jim tam něco chybí tudíž mi daně neudělají. Už to ve mě vřelo tak se ptám? Tak mi říká, že se byl zeptat a že prý papír o studiu. Tak si říkám jak je to možné? Všechno co chtěli tak jsem jim donesla, jestli chtěli i potvrzení o studiu tak ho tam mají někde taky - což upřímně si nevzpomínám zda ho chtěli! Ale. Jak je možné že mají v papírech takovej bordel? Jak je možné že 3x nařknou jednoho člověka že nemá vše v pořádku a přitom to nemají v pořádku oni?!

Prý si to budu zařídit sama na finančáku, tudíž: Pošlou mi zpětně potvrzení studia i když jsem studovala asi před dvěma lety?

-- Školu jsem nedodělala ze zdravotních a trochu i osobních důvodů tudíž nemám dochozený jeden celý rok

lekra
30. bře 2017

Daňové přiznání se dokládá za rok 2016, jestli jsi studovala před více jak dvěma lety, tak je to jedno.

ivuse20
autor
30. bře 2017

Asi dva roky - nejsem si jistá. Na datumy já moc nejsem. Hlavně když už je to takhle delší dobu - končila jsem prosinec 2015 nebo začátkem ledna 2016 to si právě nejsem jistá

verusch
30. bře 2017

@ivuse20 určitě mas lepsi si zajit na financak a udelaji tito tam reknou coti chybi mela jsem podobny problem v praci v loni taky mi tvrdily ze maj8 vse a pak snich vypadlo ze nemaji 9 mesicu dolozenych kdy jsme byla jako student...nakonec kdyz jsem to po 4 dnech donesla rekla mi ze mi to neudela uz ...od te doby si vezmu z prace papiry a udelam sito sama na financaku

j.a.n.i
30. bře 2017