Odchod ze školství po mateřské

markulisek29
16. srp 2018

Ahoj holky. Pracovala jsem jako učitelka MŠ a teď jsem krátce na mateřské. Děti jsou super, vymýšlet hry pro ně mě baví.. ale po poslední zkušenosti v zaměstnání vidím za tímto povoláním spíš nesmyslné papírování a nátlak na dokonalost ze strany vedení, ale také časté komplikace s rodiči. Pochopte, nejsem konfliktní člověk, naopak jsem spíše ta, která vše překousla a mlčela. Tak si říkám, jestli to nebyla chyba, když uvažuji o změně profese... Najde se tu některá, co chápe mé pocity a má podobnou zkušenost? Trochu víc mě děsí představa, že přijdu z práce domů a bude na mě čekat můj chlapeček, a já na něj třeba už nebudu mít nervy...

rousse
16. srp 2018

@markulisek29 ach jak vám rozumím🙂 jsem učitelka 2. stupně ZŠ a po práci se mi strašně stýskalo. Učím na malé vesnické škole, děcka hodné, zlaté, rodiče, co si pamatuju na pohodu. A přišla ke mě nabídka v roce a 3/4 krátkodobý akutní záskok na 2 měsíce na velké městské škole. Jak jsem se těšila! A jak rychle toho rozhodnutí litovala🙂 Děcka strašné, to, co si ve městě děcka dovolí, to jsem teda fakt nečekala, ale dalo by se to skousnout....nicméně rodiče ještě horší, to bylo pro mě šílené prozření a to mě uplně znechutilo.... do toho inkluze a pozoruju teď (máma dělá vychovného poradce), jak rodiče inkluzi hromadně zneužívají... prostě jsem teď rok byla ve stavu, že se do školství vracet nechci....nicméně se mi to teď rozleželo a práce a děcka mi zase chybí🙂 a říkám si, že mít prázdniny a moct být s dětma během prázdnin doma, to je strašně fajn. A ty peníze už jsou podle mě pro ženskou, která není živitelka rodiny, fakt pěkný.... nechala bych to rozhodnutí určitě uležet...

hanka_333
16. srp 2018

@markulisek29 Jen takovy postřeh možná trochu mimo. Nepracuju ve školství, ale po rodicaku by se to hodilo. Prázdniny a pracovní doba jsou přece super. Jinak člověk musí jen furt myslet na to, kdy kdo bude hlídat.

travnulee
16. srp 2018