Neznáte někdo nějáké tipy jak se stát letuškou?

sweetlisa
21. črc 2019

Ahojte!
Je tu někdo kdo se vyzná v letectví nebo třeba pracuje jako letuška??
No tak, potřebovala bych poradit. Mám milión otázek ohledně jak se stát letuškou ( kdyžtak bych chtěla pracovat pro Emirates), ale napíšu jich sem jen pár.

JAK BYCH MĚLA PŘIJÍT OBLEČENÁ A NALÍČENÁ NA OPEN DAY??
BUDOU NA OPEN DAY MLUVIT NA NÁS JENOM ANGLICKY??
JAK MÁM UDĚLAT DOJEM NA SPOLEČNOST??
CO KDYŽ MÁM ŠIROKÁ RAMENA?? PŘIJMOU MĚ??

No tak tohle jsou asi za mě nejdůležitější otázky a předem děkuji.
Kdyžtak jestli máte někdo nějaké tipy ať už na to OPEN DAY nebo už jako letuška tak prosím napište. Nejsem moc zkušená, tak bych potřebovala pomoc.
DĚKUJI A AHOJ!

bayt
21. črc 2019

@sweetlisa Ahoj, jako letuška musíš mít jednak dobrou fyzickou kondici, co já vím, dělají se různé fyzické testy, plavání apod. Jednak musíš být dostatečně hezká - velikost 36, vyšší postavy apod.

Přišla bych nalíčená a oblečená decentně, ale elegantně. Neutrální barvy a rozhodně nic vyzývavého. Budou po tobě chtít svázat si vlasy do nějakého účesu, tak určitě neuškodí, když rovnou přijdeš v drdolu nebo nějakém výčesu.

zuzineckah
21. črc 2019

@sweetlisa zalezi pro jakou společnost to je. Czech Airlines vezme prakticky kohokoliv jazykově zdatného (a nejen oni, ale i nizkonakladovky, které mají obecně problém s personálem) i s mírami daleko od ideálních, Emirates podobné prémiové společnosti si striktně vybírají a mají speciální náborové campy. Sestřenice již léta pracuje v letectví, její poslední štací je teď 8. rok British Airwais. Každopádně bych se přiměřeně vyšvihla. Při uchazení o tuto práci mi to přijde jako povinnost 😉

sweetlisa
autor
21. črc 2019

@bayt moc děkuji tohle mi nehorázně moc pomohlo
Vůbec jsem o těhlech věcech nevěděla, ale děkuji moc.

letalnica
21. črc 2019

@sweetlisa Jaké máš třeba vzdělání?

sweetlisa
autor
21. črc 2019