Dobrý den jsem na mateřské dovolené a ráda bych si přivyděla manuální práci z domu co jsem našla na internetu tak všude je vklad peněz bojím se aby to nebyl podvod máte někdo zkušenosti ? Děkuju
@lv babička si manuálně přivydělává z domu montuje ale je to jen pro lidi který bydlí v tom městě :/
Pečení jsem amatér , česat a stříhat vlasy neumím šít též ne a v dnešní době najít někoho kdo vám dá dítě na hlídání je těžké
Doučovat, překládat, úklid pokud máš hlídání, háčkovat, plést......
Mystery shopping. Pecka vec. Uz na to nemam cas, jinak bych sem tam neco vzala. Vydelala jsem si pelne penize a je to habava. Jeste jsem nekdy mela nabidku vikendove akce v hotelu zdarma, jen jsem napsala hodnoceni.
@kakba Také by mě zajímalo o co jde.
@pavicka
@marketa1218 spolecnost si te najme, aby si udelala kontrolu v jeho podniku. Proste chce na tajno vedet, jak se zamestnanci chovaji k zakaznikum. Nejvic jdou trafiky, potraviny, po telefonu specializovane obchody nebo autoservisy, mela jsem nabidku i na pohrebni sluzbu. Sem tam jsem jezdila prave do hotelu a psala hodnoceni a vse na tajno. Proste jsem byla takova placena bonzacka. Prave je to super s deckem, kdy by nikdo neuveril, ze jsem nekdo takovy.
@kakba to jsem milovala, best brigáda. Ted už na to neni čas 🫣 jen teda hodně často jsem mela v podmínkách, ze sebou nesmis mit deti ani další osobu.
@pavicka toto je pod agenturou. Jakmile se zavedes a jsi dobra, tak to jde samo.
@veroniquecz toto ja prave v podminkach nemela. Takze co jsem delala osobne tak s deckem. Jednou mi nevysel call do pneuservisu, kdy me odhalili. Dostala jsem seznam aut, ze potrebuju servis a ja se zrovna trefila do znacky co tam stalo, pan mi rika. Paninko, ale tohle auto mame zrovna na heveru. Hnedka mu to bylo jasny odlud vitr vane. Jak ja to milovala.
@kakba tak to jsi měla super, ono když máš podmínku sama, tak je to hodně omezené. Mé nejlepší mystery bylo vždycky nějaké wellness