Mám šanci získat zaměstnání po rodičáku?

lucisuska
26. srp 2015

Chtěla bych znát váš názor, ikdyž tohle téma není zatím u nás aktuální. 🙂 Mám půlročního chlapečka a ráda bych se v jeho dvou a půl letech vrátila do práce, s tím, že půjde malý do školky. Druhé miminko chceme, ale až třeba za čtyři roky, takže bych chodila do práce asi ty dva roky. Bohužel mi teď na mateřské skončila smlouva na dobu určitou, takže budu muset hledat novou práci. Teď si budu ještě dva roky dodělávat školu - jsem učitelka na 2.stupni a chci jít potom na 1.stupeň a tak bych měla ráda na tom 1.stupni alespoň dva roky praxi.
Myslíte, že jsem pro potenciálního zaměstnavatele naprosto nevhodný kandidát (malé dítě ve školce - častá nemocnost a paragrafy, možnost druhé mateřské) nebo je to v pohodě?

lauranosi
26. srp 2015

O učitelky 1. stupně je teď velká nouze, takže v zásadě asi práci seženeš, problém je v tom, že chceš jen cca na dva roky. U druhostupňových dětí je to jedno, ale na prvním stupni jsou chudáci dětičky, když se jim točí učitelky často, já jako rodič bych byla silně nerada, aby se moje děti dostaly k někomu, kdo plánuje mít třídu jen dva roky a pak odejít ☹. není to podle mě fér k těm dětem.

elen222
26. srp 2015

myslím, že je to v pohodě, má to tak většina maminek, co se vrací do práce po mateřské. Kdybysme to braly všechny tak, že nejsme vhodné kandidátky, tak se nevrátíme žádná 🙂 . To, že chceš za dva roky druhé dítě zatím nemusíš zaměstnavateli sdělovat.

elen222
26. srp 2015

@lauranosi to je také pravda, mám ještě malé prcky, takže jsem o tomhle ani nepřemýšlela

bajana
26. srp 2015

@lucisuska samozrejme, že mas...či myslíš, že všetky ženy bez zamestnania sú po RD roky na UP? Zamestnávateľovi nemusíš o svojich plánoch nič hovoriť. Aj keď sa hovorí: Ak chceš rozosmiať Boha, povedz mu o svojich plánoch"

lucisuska
autor
26. srp 2015