Zdravím, mám takový (pro někoho) hloupý dotaz. Pracuji jako Team Leader v jednom obchodě a občas zaskočím i na pokladnu. Náš řetězec obchodů začal "provozovat" mobilní aplikace pro zaměstnance i pro zákazníky. Musíme aplikace nabízet úplně každému, cpát mu letáky, pomáhat se stažením aplikaci apod. O to by ani nešlo, ale papalasi nahoře po nás chtějí splňovat určité procenta ( za nákup lidi s aplikacemi). Ale většina zákazníků naší aplikaci nechce. Ať už je to starý telefon, málo místa v telefonu, nebo starší občané. Může mě zaměstnavatel nutit plnit tato procenta, když ve smlouvě nic takového nemám? Papalasi z vrchu chtějí (podle nich) "" neschopne" pokladní z pokladny stáhnout a dát do úseků. Mají na to právo?
@130424 no jestli je to fakt Albert, tak jsem jako zákazník dost znechucená.. Chodím tam nakupovat ráda, ale věcné dotazy v poslední době, jestli mám aplikaci, pokud ne já můžu využít i tu známého či co, atd. Leze mi to dost krkem a od dalších nákupů tam spíš odrazuje.. Nevím kam to všechno spěje.. Na všechno budou za chvíli aplikace, děs..
@kocvarovas ja tam prakticky nechodim, ted behem 2 tydnu uplne neplanovane 2x. A tohle me fakt prekvapilo. Jdu pro rohliky, na co aplikaci 🤦🏻♀️
@kocvarovas Ono je to fuk, kde člověk nakupuje - buď chtějí zákaznickou kartičku nebo mobilní aplikaci,.. To už radši tu aplikaci, mobil mam většinou u sebe, ale abych tahala s sebou padesát kartiček, co kdybych náhodně šla zrovna kolem jednoho z obchodů a vlítla tam nakoupit, takto fakt ne..
@130424
@kocvarovas na centrale albertu jsem delala po skole, skoncila sem na konci zkusebky... nikdy.. banda kretenu
Osobní ohodnocení může být stanoveno podle různých kritérií. Ta se mohou také měnit. A ano, pak se neplnění zadání může projevit na výplatní pásce.
Jestliže máte ale stanovenou pracovní náplň, ve mzdovém výměru pouze fix - pak není co řešit,,-) a buzeraci bych neřešila.
Tak tohle bude stoprocentně Albert. Chodím většinou na samoobslužné pokladny, ale teď jsem párkrát byla na klasických a paní pokladní se mnou řešily, zda mám nějakou aplikaci a zda ji nechci začít využívat. No, je mi vás v těch kšeftech líto, nemáte to vůbec jednoduché...
Už tedy vím, proč mě v albertu naposledy pokladní tak ukecávala... Nicméně, byla jsem po sto letech v Lidlu tento týden a tam se mě u pokladny taky ptali na aplikaci 🙄.
@marti89 Zákaznické karty si dávám do aplikace Portmonka. Dokonce jsem si objednala i menší peněženku než minule 😀, protože už tam neplánuju dávat zákaznické karty.
@sudylichozrout Nás v Albertu na aplikaci upozorňují i na samoobslužných pokladnách...
Tak kouká, asi máme normální Albert. Chodím tam docela často a zeptaly se mne zatím asi 2x a to ještě nevtíravě. To DM, Billa a nebo Lidl nebo Mol (když zjistí, že mám jejich aktu na benzín) je tedy horší...... Tam na mne věčně koukají jako na debila, že žádnou jejich přiblblou kartu nechci, nejhorší je na toto DM a nebo MOL.
Ohledně tvého dotazu, jak už bylo uvedeno, jestli máš jenom fix, tak právo nemají. Variábl je čistě na zaměstnavateli, co ti určí a je běžně hlavně pro tyto účely používaný. To samé smlouvy retailu jsou udělané většinou tak, aby pokryly veškeré činnosti v obchodě, takže ano, když nebudeš plnit, můžou tě převelet kamkoliv. Dost bych se divila, kdyby Albert nepoužíval tento typ.
Oni ale nechtějí slyšet, že lidi aplikaci nechtějí. To podle nich není důvod. Podle nich jsou pokladní neschopné tu aplikaci udat. Přece nemůžou pokladní dát jinam, když neplní určitá procenta nákupu s aplikací. Pokladní neovlivní, kolik lidí k ní přijde zaplatit s aplikací.
@kocvarovas přesně tak, taky mě to vytaci. A jednou se mi stalo ze venku na mě čekala 6 leta s 2 měsíční, fronta jak blázen, po 5 minutách konečně u kasy a paní prede mnou si s pokladní začli instalovat appku, paní ani neuměla zapnout net 🤬 no chodím tam už co nejmíň....
A nemáte tam odbory? Takové problémy asi budou mít na všech pobočkách, kdyby jste se spojili, možná by to pak s vedením řešit šlo 😉
@hezz17 To bych nesrovnávala, se zákaznickou kartou člověk nemůže přijít o peníze, jako třeba u špatně nastaveného životního pojištění. Zákaznickou kartu můžu s klidným svědomím nabídnout každýmu, ale životko? Vždyť na to byli prd proškolení a i já jako potenciální zákazník jsem o tom produktu věděla mnohem víc (a to nic nesjednávám).
@130424 No, pokud ti lidé nemají přímo ve smlouvě stanoveno, že budou pouze na pokladně, tak je samozřejmě může zaměstnavatel přesouvat v rámci prodejny libovolně na všechno, co se vejde do popisu jejich práce.