Brigáda v Kauflandě, je to tam hrozné nebo v poho?

mili00
20. říj 2015

Pracovala jste některá v Kauflandě, je to tam hrozné nebo se to dá v poho?? Kolik jste měli cca na hodinu? a jaké směny?
Chtěla bych se o této brigádě dozvědět něco víc, internet mi moc nepomohl , volat tam nechci 😀

anina32
20. říj 2015

@mili00 Já jsem v Kauflandě na pokladně od ledna 2009 a dá se to 😉 Nejdřív jsem byla 4 měsíce brigádně než mě vzali na stálo, teď jsem tedy měla tři roky mateřskou pauzu, ale od srpna jsem zpátky a v poho. Za tu dobu se vystřídalo dost nadřízených, někdo byl horší, někdo lepší, je to o lidech a o tom že se musí makat. Nevím na jaký úsek nastupuješ, já jsem taky pár pozic vystřídala a v podstatě je to všude podobný, nečekej žádný dlouhý zaučování, hodí tě do toho a musíš plavat, jsou lidi který to vzdají po první směně a jiní tam zůstávají dlouhé roky. Když tak se ptej co potřebuješ vědět 😉

rybamrazena
20. říj 2015

Měla jsem tam brigádu jako student (asi 2003?). Mzda je tudíž nic neříkající, ale nejhorší byly 2 věci - centrální pokladna a lidi. Možná změnili systém, ale za nás nebyla hmotná zodpovědnost, kasa se nepřepočítávala, takže za dobu brigády měla každá brigádnice manko kolem 500Kč...proč asi. Větší kámen úrazu jsou zákazníci. Pokladní = hromosvod - občas je těžké zůstat asertivní.
Směny byly 8, 10 a 12hodinové, někdy nás vedoucí vypoklonkovala po půl hodině, protože směny naplánovala špatně a na kasách bylo víc pokladních jak zákazníků na prodejně...

mili00
autor
20. říj 2015

@anina32 jo taky na pokladnu, no ja nevím, jestli mě přijali, pozvali si mě na pohovor, pak se usmála, a řekla že semnou ani nemusí dělat pohovor, jen se mě zeptala jaké směny můžu a jestli jsm někdy na pokladně dělala, a pak mi dali hned papír, - potvrzení od lékaře , dnes jsem ho byla zanést a řekla, že mi zavolá, jak ten dopis dojde tam, kde ho odešlou dnes 😀 a já blbá teda ani nevím, jestli mě berou nebo ne 😀 nevím no , nějak jsem se zapomněla vůbec zeptat...

verca222