Asistent pedagoga, jak to řešíte když je dítko nemocné?

romca77
7. únor 2016

Mám dotaz, jsem v MŠ zaměstnána jako asistent pedagoga a mám na starosti dítě s diagnozou ADHD. Chci se zeptat kdo jste taky asistent pedagoga, jak to řešíte když dítko je nemocné, jestli jste doma a nebo ve školce. Děkuji za odpovědi.

mikilenka
7. únor 2016

Ahoj, sice nejsem asistentka, ale jsem učitelka na ZŠ. Když je ve škole takové dítě nemocné, asistent přesto chodí do práce a připravuje si činnosti pro toto dítě. Ale jak je to ve školce, to nevím.

veruaj
8. únor 2016

Asistent pedagoga, v době nemoci dítěte,normálně do práce chodí. Pomáhá učiteli. Jiné je to u osobního asistenta.

pafca4
8. únor 2016

u nás na zš to je tak,že v době nemoci daného dítěte jde k jiným dětem, které by asistenta potřebovaly,ale nemají na něj nárok.

marcinek
8. únor 2016

přesně tak. Asistent pedagoga, i když je přidělen na určité dítě, tak je tam pro práci pedagoga, tzn. pomáhá i s ostatními dětmi. Jiný je osobní asistent.

kauma
21. led 2017

Prosím mám dotaz, Jak to chodí ,když je nemocný osobní aistent v Ms, který je přidělen k jednomu ditěti. Dítě chodí dál do Ms nebo musí být doma do uzdravení asistenta. Děkuji

smecka
21. led 2017

@kauma: U nás se to řešilo tím, že místo asistenta chodila do Mš maminka dítěte nebo dítě zůstalo doma. Záleželo na možnostech maminky a na vzájemné domluvě. Naopak, když bylo dítě nemocné, po domluvě šlo docházet místo do Mš do jejich domova a tam probíhala osobní asistence.

kauma
22. led 2017

@smecka Děkuji za odpověd, Maminka chodí do práce, takže by to nešlo,aby s ním byla v MS,

veruaj
23. led 2017