Dobrý den.. máte někdo zkušenost s nakupováním přes internet.. kočárek jsem objednávala před týdnem a pořád nedorazil.. ☹
@terezapetrova právě, že u zboží které jsem objednavala bylo skladem... tak by zboží mělo dojít do 2 dnů... dnes jsem tam volala a prej pokud není u výrobku skladem tak mají dodací lhůtu 1-2 týdny... takže si asi stránky neaktualizují... protože u výrobku je do ted skladem... no je to týden co jsem to objednávala takže počkám ještě týden... pokud zboží nebudou stále mít dá se zrušit obednávka... mám totiž před termínem a na kočárek nějak dlouho čekat také nemohu
zrovna s dětským rájem mám špatnou zkušenost...ne s kočárkem,a le na vánoce jsem objednávala skákací zebru od fisher price za nějakých 1700,-, měli ji údajně skladem..přišlo mi jen, že je objednávka přijata, po deseti dnech mi přišlo automaticky hodnocení z heureky, do kterého jsem napsala, že obchod nepíše nic o stavu objednávky a že stále čekám co bude a docela mě to točí a už si od nich určitě neobjednám..po pár dnech mi bez jakékoliv omluvy přišel jen email, že objednávka byla zrušena, žádné vysvětlení, nic...
@ajurka Je tedy pravda, ze to ze je zboží skladem je snad u vseho a vse urcite skladem ve skutecnosti není, zaroven u každého zboží je spousta infa /jako třeba, ze když skladem není tak 1-2 tydny i když samo neznam Tvuj konkreti pripad/ takze pokud jde o takhle vetsi věci doporucuji předem ověřit, to bych asi dělala v jakemkoliv obchode. Pa a drzim palce
@kataol Tak to me mrzi urcite by se to stavat nemelo a také nastesti vim, ze nestava, uf
@terezapetrova mě to mrzelo taky, obchod vypadal dobře, měl dobré hodnocení...samozřejmě jsem mohla projevit iniciativu a sama si napsat email co se děje nebo zavolat, ale já to beru tak, že když na to nutně nespěchám, tak čekám co bude ze strany prodávajícího a v tomhle případě jsem objednávala hodně dárků na vánoce i z jiných obchodů a vzpoměla jsem si na to až jak přišla ta heureka...může se stát, že není e-shop aktualizovaný a někdy jsou skladem věci jen na internetu, ale zatím vždy mi do dvou dnů přišel z nějaký email s omluvou, že zboží už skladem není..v tomhle případě mě ještě víc naštvalo, když přišlo zrušení objednávky ze strany obchodu bez jakéhokoliv vysvětlení, tomu asi rozumíte, že to člověka docela vyvede z míry..nechci tu na obchod házet špínu, jak jsem psala, na heuréce je velmi dobré hodnocení, prostě jsem to zrovna chytla já, v době vánoc toho měli asi víc a prostě to nezvládali, ale to bohužel není moje chyba..
@kataol Rozumim Ti jako zakaznikovi 🙂
@terezapetrova no snad dorazí do týdne... to už bude 2 týden... tak se uvidí 😖
@ajurka no mě to přišlo vyloženě jako reakce na komentář v heurece :-/ bez toho by se možná ani neozvali, ty dva týdny uběhly a nepřišlo to, takže i kdyby to nebylo na skladě, tak jak píše terezapetrova, měli by to dodat za 1-2 týdny a prd...teda ti ale řeknu, že na poslední chvíli objednáváte..my jsme měli vybraný kočár někdy v 7. měsíci, objednali jsme si ho přes net v pražském e-shopu a pak ho tam vyzvedli, bohužel vrzala korba a bylo to polsko a nebyla to chyba výrobce, prý je to tak prostě udělané a nejde to spravit 😀, takže jsme ho vrátili, protože to vrzalo při jízdě opravdu neskutečně..a vybírali jsme nanovo jiný kočár další měsíc 😀 mít tak namále jak ty, tak se asi složím 😀
@ajurka Drzim palce..
já se tedy přidám - v eshopu i kamenném jsem kupovala moooc věcí a vždy ke spokojenosti - dávám 1+. ráda jsem tam jezdila🙂
@terezapetrova Děkuji
@berenika39 aspon pár dobrých zkušeností s tímto obchodem
@ajurka víš jak to je - dobré se nepíše, jen negativa, to si každá potřebuje ulevit, vypovídat se, dočkat spravedlnosti. tak na to nedej. 🙂
Já tam kupovala kočárek, ale to bylo jediné, co jsem tam koupila, pak jsem přesedlala na Dětský dům s garancí nejnižší ceny a vše vždy rychlé, pokud byl problém, tak volají.
@hojda volala jsem pouze mi řekla vše pokud není u výrobku skladem dodací lhůta je jeden až dva týdny přitom o výrobku bylo skladem ale ani ton se kterým se mnou mluvila se mi nelíbil jen tohle řekla zavěsila telefon. takže příště už přes tuhle stránku nebudu nic objednávat a doufám že bude kočárek pořádku že nebudu muset řešit reklamaci při takovýmhle přístupu
@ajurka Koukni na ten www.detskydum.cz nemají tam ten tvůj kočárek? Když ho najdeš na netu za levnější cenu, než u ho mají oni, tak ti ho prodaji za tu cenu, kterou jsi našla. A tenhle ji prostě hned vrátíš, když se tak chovají, při objednávce přes net máš 14 dní na vrácení. Platila jsi zálohu?
@berenika39 To me tesi 🙂
@hojda asi jak pise Berenika, vim, ze za me se tam drelo do umoru aby zakaznici byli spokojeni a kolegyne, kterou tam mam tak dre dosud a nejen ona
@terezapetrova Já osobně mám jen tuto jednu zkušenost a už mě to od nakupování tam odradilo.
@terezapetrova Jinak moje objednávka tam byla za 30 tisíc, ale ani to nikoho k větší aktivitě nedonutilo, obvolávali jsme si všechno sami. Náhradní kočárek také nenabídli.
@ajurka Ahoj, ja když nejsem na rodicovske tak pracuji v internetovem obchode zmineneho obchodu. Je dobre sledovat zda-li je u zboží psane, ze je skladem pripadne kdy bude skladem nebo si to dopředu ověřit a třeba rezervovat ještě před objednavkou a po vytvoreni objednávky sledovat e-mail kam by mely chodit všechny informace. Pokud něco neodpovida dorucenym informacim, které jsi dostala nebo které jsou napsane na netu apod zavolej na infolinku intern. obchodu nebo pis mail, kazdopadne telefon je dost obsazeny tak trpelivost. Kazdopadne vseobecne velmi doporučuju objednávat zboží vetsi dobu před porodem. Tak drzim peste, zkoukni e-mail nebo tam volej. Jestli si to nechavas posilat chtej pi Kupčokovou, jestli si to budes osobne vyzvedávat v Pha tak pi Bartosikovou, v Liberci si ty jmena nepamatuju. Vždy všude hlas číslo objednavky. Hodne stesti..