Ahoj holky,
studuji pořád něco, aby mému miminku po narození nic nechybělo, nestrádalo....a nás jako rodiče to finančně nezruinovalo. Co si budeme nalhávat, těch peněz prostě není moc.
Zrovna jsem u plen. Proč nejsou na trhu jen troje?!
Zajímá mě vaše zkušenost se značkou plen z DM babylove.
Značku DM můžu celkově. Prací prášky, různé čističe atd.
Budu ráda za zkušenosti.
Děkuji 🙂
Babylove super, treba u pemprsek sem mi z kazde druhe pliny uzrhl suchac, tady ikdyz to natahnu poradne tak vsechno drzi. Kupuju je v tom velkem boxu 84ks/319,- nebo tak podobne. Od babylove jsem spokojena i s MM a vyzivama.
@makronka222
Děkuji, no, Pampersky se prej zhoršily, mě každý cpe ty DADA z PL. Slyším všude na ně samou chválu, ale přecejen, bych byla radši, kdybych mohla jít normálně do krámu a koupit si plenky, když mi dojdou, než čekat, zda mi je někdo přiveze, či zda mě muž odveze do PL...
Akorat pozor,pleny z DM se mi zdaji byt mensi nez u jinych znacek-tj. treba vel. 2 z DM byla synovi uz mala,ale jine dvojky jeste ne.
My vyzkoušeli plen spoustu, ty z DM patřily k těm lepším, poměr cena/výkon za mě super.
Dm pleny za nas super. Vel. 1 a 2 maji i ty curaci pasky. V porovnani s bilyma Pamperskama a Tesco (sovicky) jsou DM pleny o trosku mensi.
@sinkosasa za me uplne super, za me osobne vsechno znacky DM super (prvni hrnicek pro miminko, plinky, prikrmy.... ) Po DM prikrmech jako jedinych nemel zacpu a chutnaji mu... (jinak chystam prikrmy doma).. I jejich kase jsou super. Za me 1*.
My pouzivame na noc a jsem spokojena, uz se stalo, ze v nich byl 11 hodin a neprotekly