Ahojky maminky, chtěla bych vyzkoušet látkové pleny, studuji všechno možný kolem tohoto tématu a narazila jsem na novinku těchto českých plenek značky SKETCH, přijdou mi za super cenu, ale nidke jsem zatím nenašla zkušenosti maminek. Nemáte je náhodou už někdo doma vyzkoušené? 🙂
Ahoj Plami, prosím zajímalo by mne, jestlis nakonec koupila Sketch a jak to dopadlo. Já se s nimi budu soudit o vrácení peněz. Díky za odpověď.
ahoj holky,
já sama jsem měla plenky AIO Sketch a byly v pohodě, musela jsem tam teda přidat savé jádro a měla jsem moc ráda, dávala jsem je Davídkovi ráno, když jsem věděla, že bude kakat a nebylo mi jich líto jako těch ostatních s krásnými obrázky atp.
@drahuskat ahoj, psala jsem to na látkovkách str. 844. tečou, našili tam gumičky kolem nožiček, které nepomohly, vrátila jsem je znova a poslali mi pro změnu nové plínky, takže je peru, aby byly 5x prané, pak zjistím, že tečou (nevydrží mi ani hodinu a ted v 7. m tekly všechny, co jsem dala, předtím tekly hlavně kolem nožiček). dávat něco dovnitř (čtvercovku) jsem zkoušela, nepomohlo to.
@kkomtesa mohu se prosím zeptat, já si chci ušít plenky sama, narazila jsem na látku která je používaná právě na sketch plenkách....potřebuju radu, jestli je chyba v materiálu (tom vrchním-PUL) a nebo ve střihu.... Provlhá ten PUL nebo to teče kolem nožiček? děkuji moc za odpověď. Moc mi to pomůže. 🙂
@pajinka85 Ahoj, PUL nejsem si úplně jistá, ale řekla bych, že ne. Myslím si, že mají špatný střih, teklo to hlavně kolem nožiček, ale taky horem u bříška.
Myslím si taky, že uni kalhotky od narození až .. je blbost, že každé takové nejspíš taky tečou kolem nožiček, ale ostatní uživatelé o nich nic takového nepíšou, hlavně Anavy jsou chválené, tak možná by to bylo jen u některého miminka.
P. S. nové plínky poslané na druhou reklamaci jsem vrátila a pak mi konečně poslali zpátky peníze.