Dotazník - moderní doba a výživa dítěte do 1 roku

denisa92
29. led 2015

Dobrý den, jsem studentkou Vyšší zdravotnické školy ve Zlíně a chtěla bych Vás touto cestou požádat o vyplnění mého dotazníku. Předem Vám děkuji za spolupráci a čas, který jste strávila doplňováním tohoto dotazníku. Denisa http://moderni-doba-a-vyziva-ditete.vyplnto.cz/

svetlus_pepca
29. led 2015

Vyplněno 😉

indy2
29. led 2015

Vyplněno, odesláno 😉 Jen mě trochu zarazila otázka č. 17.. na můj vkus je trochu zavádějící i když chápu, jak byla myšlena..

achjonetusim
29. led 2015

Bohužel dotazník je špatně nastavený, mám dvě děti a s každým jinou zkušenost, tím pádem je pro mě nevyplnitelný 😉

indy2
29. led 2015

@achjonetusim však se tam píše, že pokud máte dvě děti, vyplníte pro každého zvlášť 😉 jen první otázka (nebo kolikátá je), bude shodná v počtu dětí 😉

achjonetusim
29. led 2015

@indy2 A jak pak pozna zda dotaznik vyplnovaly dve zeny nebo jedna dvakrat 😉 ?

suzanna123
29. led 2015

@denisa92 k otázce ohledně zavádění lepku - chybí tam možnosti, já zaváděla před 6. měsícem (Americká studie z roku 2005 zkoumala vliv doby zavedení lepku do stravy na rozvoj celiaki (odkaz na studii zde). Studie zkoumala výskyt celiakie u dětí se zvýšeným rizikem rozvoje celiakie (genetické dispozice k celiakii a k cukrovce 1. typu, přímý příbuzný s celiakií). U dětí, kterým byl lepek zaveden do stravy před 3. měsícem věku, bylo riziko vzniku celiakie pětkrát vyšší než u dětí, který byl lepek zaveden ve věku 4 až 6 měsíců. U dětí, jejichž výživa byla bezlepková 7 a více měsíců po narození, bylo riziko mírně vyšší než ve skupině dětí, kterým byl lepek do stravy zaveden mezi ukončeným 4. a 6. měsícem.)

indy2
29. led 2015

@achjonetusim no počet dětí celkem by měl souhlasit s počtem vyplněných dotazníků 😵 tedy pokud bych se řídila instrukcemi autorky 😉 každopádně to si musí už rozlousknout sama 😀

indy2
29. led 2015