Je tu někdo, komu se také ztratil balík (ne zdržel, ale komu bylo řečeno, že se ztratil) a reklamace mu nebyla vyřízena kladně?? Po 3 měsících nemám ani balík ani peníze - vyhodnocení reklamace bylo takové, že jsem si ho údajně vyzvedla zpět jako nevyzvednutý, což považuji za podvod ze strany zásilkovny, do cílové zásilkovny ani nedorazil, po cestě se údajně ztratil a nakonec mi vyhodnotí reklamaci takhle - nehoráznost! Jsem zklamaná a naštvaná, vše ještě připojišťuji, tak k čemu to je? A na vše lepím řádně nalepený popisek (pro případ, že by se odlepil ten ze zásilkovny) a celý balík omotávám izolepou. Pokud ani druhá reklamace nedopadne dobře, budu podávat trestní oznámení!
Neznám nikoho,kdo by byl s reklamací u Zásilkovny úspěšný ,občas čtu na tohle téma šílenosti
@lachtanice86 S eshopy jsem taky s reklamacemi neměla nikdy problém, i Česká pošta mi vyřídila reklamaci okamžitě, ale bohužel zásilkovna je pěkný podvod, jak poslední dobou všude čtu!!!
Ja posílala před měsícem balík. Dne 11.listopadu měl byt připraven k vyzvednutí, ale prý vytekl a rovnou ho poslali někam na depo, zavolali jen prijemkyni, že ji.balik nedají. Mě jako odesílatele NIKDO ze strany zásilkovny neinformoval (sms,.volání ani email), že je zásilka poškozena a bude se reklamovat. Dozvěděla jsem se to až od příjemkyně. Což mi přijde hodně špatný, že ani nejsou schopni podat odesílateli informaci.
Volala jsem tedy na infolinku asi 6x. Nejdřív, že si mám vyplnil reklamační formulář co se zásilkou je a bla bla. Říkám, co bych jako měla já vyplňovat, vždyť ani nevím jak přesně je poškozena a navíc já o tom defakto ani nevim, mě nikdo neinformoval. Pan se omlouval, že chápe, že teda mám počkat ,ať se ozve reklamační oddělení samo a že na to mají 30dni.
OK - po dalším týdnu volám, zda mě někdo už dá vedet, co s tím je? Prý zásilka vytekla - museli to tedy poškodit oni, ptz uzávěr byl jako když je uzavřený olej, musí se odtrhnout plastový pásek. Takových balíku stejných jsem poslala 10. Mam zase prý vyčkat. Tak rikam, že chápu, že mají 30dni, ale že mi přijde normální zákazníka informovat o započaté reklamaci. Mezitím jsem poslala email na info a na reklamace - bez odpovědi.
No minulý týden ubylo 30dni, volám znovu, narazila jsem zaplatpanbuh na vstricneho pana. Prý to prostě musí projít kontrooingem (reklamacema) a pres to nejede vlak. Řekla jsem, že chci vrátit peníze a zboží ať mi pošlou zpět, i když je poškozené, že už toho mám dost. Vzal si na mě číslo a volal zachvili zpět, že nastavil v systému, že po skončení reklamace pošlou poškozenou zásilku na místo kde jsem odesilala.
Nicméně už nemám na to silu. Nikoho nezajíma, že zákonná lhůta uplynula a já jako zákazník mám nárok na vrácení peněz. Hodnota balíku byla 500kc.
No jsem zvědavá jak to dopadne.
Kamarádka zase řeší už přes měsíc dobírku. Poslala balík na dobírku, příjemce na prodejně zaplatil a ji žádná dobírka na účet nepřišla. Na reklamacích jí řekli, že ale žádnou dobírku od prodejny nedostali. Což není její problém, ale mezi odběrovým místem a zasilkovnou, take se jedná o 500kc. A kamarádka neodnesla zásilku do 5dni, ta se stornovala, ale 65kc ji už zpět nepřišlo...
No to mi ani neříkejte, že u nich nejsou reklamace úspěšné!!! Tak se chvástaji, kolik mají zakázek, jak jsou top. Ale že reklamaci neřeší už se nepochlubi!!!
@martaskaaa Taky mazec... ☹ Já taky pořád poslouchala, že je někde zásilka na kontrole a najednou se po ní slehla zem, takže se asi někomu bunda líbila a se mnou byli rychle vyřízený - považuji to za podvod!! K čemu je to pojištění, připojišťuji to vždy na své náklady, myslela jsem, že tím budu mít jistotu k vrácení peněz a ono houby...
@martaskaaa Já si taky vždycky myslela, jak jsou super a hlavně, že mám jistotu, že taková velká firma nikoho neoškube a bohužel jsem se spletla, to jsem fakt nečekala...
Jestli jsi tak naštvaná a máš sílu, někam bych to zveřejnila, udělat bububu. Co třeba ČOI? Kamarádka si takhle dost pomohla.
vsechny výše uvedene bych resila pres COI.
@veryvory zkus ČOI. Řešila jsem přes ně reklamaci v jiném obchodě. Vyplnila online formulář, všechno jsem tam popsala, připojila dokumenty - hlavně emaily a komunikaci. Do měsíce mi přišla odpověď, že obchod dostal pokutu v rámci jejich kompetencí a vše bylo vyřízeno k mojí spokojenosti.
Řeším to momentálně - 28.2 odeslaný balíček, 2.3 odešel z podacího místa směr depo, ale už tam nedorazil. Včera jsem volala na zákaznickou linku, paní mi řekla že "se občas strhne štítek", sepsali jsme jak balíček vypadá a jak vypadá obsah a ozvou se. Takže teď obě strany čekáme.
Já teda měla balíček poškozený, který měli na depu vyreklamovat... Po 2 měsících uhánění mi nakonec poslali peníze, protože ho prý nemůžou najit 🤷 požadovala jsem ho vrátit zpět i s poškozeným obalem. Podle mě ho vyhodili nebo spíš si to někdo nechal ☹️
@mrszizy jestli budou ti operátoři urgovat tak jako u mne... Přeji pevné nervy 🙈
@martaskaaa no mam asi vyhodu ze mi tam pracuje zena od brachy, tak to muzu urgovat pres ni.
Stalo se mi to. Ale ja to vyřešila přímo s eshopem a ten mi poslal totožný balík znovu, ještě s omluvou. Ale první balík se nikdy nenašel