Ahoj holky, resily jste nekdo ukonceni vodafonu? Ja jsem rusila internet 25.7. pres telefon, pak mi prislo emailem potvrzeni, ze sluzbu zrusi k 24.8.2023. Internet nam vypli 21.8. - to jsem i resila, proc mi to o 3 dny driv zrusili, ale svadeli to na chybu zamestnance a system. Pak jsem vratila zarizeni, No a ted mi prisla zase faktura splatna k 22.9. (nechapu proc)
Budu jim volat az otevrou call centra, ale zajimalo me jestli jste je nekdo resil.
záleží, kdy máte zúčtovací období, podle toho, co píšeš, tak 25. v měsíci, tudíž musíš ještě zaplatit srpnovou službu 😉
Vždy se platí paušál zpětně, nikdy ne dopředu. Takže teď budeš ještě platit ten srpen.
@lencaa11 jenze vyse je normalne plna...
@dashyyy jo to by davalo smysl 🙂 ..jeste to asi overim na infolince, dekuju
@mimi1004 Dekuju, nedoslo mi to 🙂
@dyechampion poměrná část se účtuje v případě, že bys přecházela k nim během měsíce, pokud ale končíš, účtují celou částku.. řešila jsem to nedávno u svých čísel, tak jsem se podívala na vyúčtování a bylo to tak.. jedno číslo přecházelo v půli měsíce, tmobile naúčtoval celou jako původní operátor a VF poměrnou - nový operátor
Přecházela jsem teď z Vodafonu k jinému operátorovi, poslední vyúčtování mi přišlo za celý měsíc i když mi měli účtovat jen poměrnou část cca 10 dní. Zavolala jsem na infolinku a peníze mi bez problémů vrátili.
A neplatí se to vyúčtování zpětně, tj. náklady za srpen splatné až v září? Já od nich mám internet a platím zpětně.
@dyechampion je možné že chtějí zaplatit část 8 měsíce k datumu ukončení