Za vrácené zboží si musím vybrat jiné. Kamenný obchod

lani1
25. zář 2015

Prosím o radu. Koupili jsme nějakou sanitu v jednom obchodě. Mají internetový obchod, ale chteli jsme to osobne vyzvednout, tak jsme tam volali, jeslti mame nejdriv udelat objednavku pres net anebo to objednat na miste. Pani nam rekla, ze to bude rychlejsi, pokud to vybereme na miste, protoze pres net se musi cekat na schvaleni objednavky, pak nez to nachystaj a pak teprve muzete vyzvednout. Tak jsme tam jeli, ale na vyber tam meli jen par veci a ostatni ve skladu, takze nam to museli stejne vybrat pres ten internet (ukazali nam jen mini foto na netu) a pak nam to nalozili do auta..Jenze doma jsme to vybalili zjistili, ze to je hrozny, nehlede na to, ze sprcha treba uz poskrabana atd. Pokud bych objednala pres net, mela bych pravo vratit bez udani duvodu, ale tim, ze jsem to koupila tam, tak to muzu sice vratit, ale musim si vybrat jine zbozi. Myslite, ze to tak opravdu je? Preci to neni uplne klasicky obchod, kde to zbozi vidim a muzu se rozhodnout, takhle mi to dali zabaleny a hned to nalozili. Asi je to moje blbost, ze jsem to nevybalila tam, ze? Prijde mi to spis jako eshop, kdyz jsem to stejne vybirala, takhle podle fotky na jejich pc. Diky

lv
25. zář 2015

Pokud to berou jako kamenný obchod, reklamuj vady, mají na to 30dní. Pokud to jde opravit (což zřejmě né, že), musí ti dat kus bez vad. Že se ti to jen nelíbí - to je na prodejci, zda ti vyhoví, na výměnu, důvodem k vrácení peněz to není.