Holky, je prosím vás možné zboží objednané v e-shopu vrátit v Lidlu na prodejně (s fakturou)? Ptám se proto, že mi nepřišel v balíku zpáteční štítek a dovolat se na info linku je nemožné.
@2veverka Zpáteční lístky už nechodí. V emailu s fakturou by měl být link na stažení dokumentů k vrácení, jestli jsi registrovaná, tak i v přehledu objednávek.
@2veverka ne musíš to poslat přes PPL, už papíry na vrácení neposilaji, musíš si v mailu dohledat objednávku a tam je někde odkaz pro vrácení zboží, tak se ti i vygeneruje papír na vrácení zpět a štítek.
@jeyre @dolda Holky, já jsem právě registrovaná nebyla. A když se dívám do těch papírů, nikde nevidím štítek k vratce... A nechce se mi to posílat na vlastní konto.
@2veverka Zpáteční lístky už nechodí. V emailu s fakturou by měl být link na stažení dokumentů k vrácení, jestli jsi registrovaná, tak i v přehledu objednávek.