Vrácení zboží - Lidl. Je možné vrátit zboží z e-shopu na prodejnu (s fakturou)?

2veverka
10. únor 2022

Holky, je prosím vás možné zboží objednané v e-shopu vrátit v Lidlu na prodejně (s fakturou)? Ptám se proto, že mi nepřišel v balíku zpáteční štítek a dovolat se na info linku je nemožné.

jeyre
10. únor 2022

@2veverka Zpáteční lístky už nechodí. V emailu s fakturou by měl být link na stažení dokumentů k vrácení, jestli jsi registrovaná, tak i v přehledu objednávek.

dolda
10. únor 2022

@2veverka ne musíš to poslat přes PPL, už papíry na vrácení neposilaji, musíš si v mailu dohledat objednávku a tam je někde odkaz pro vrácení zboží, tak se ti i vygeneruje papír na vrácení zpět a štítek.

2veverka
autor
10. únor 2022

@jeyre
@dolda Holky, já jsem právě registrovaná nebyla. A když se dívám do těch papírů, nikde nevidím štítek k vratce... A nechce se mi to posílat na vlastní konto.

izz76
10. únor 2022

@2veverka V mailu kde ti přišla faktura jsou i pokyny k vrácení, stačí sjet mail dolů a kliknout na vrácení zboží. Nemusíš být registrovaná.

jjasmina
11. únor 2022

@izz76 přesně

2veverka
autor
11. únor 2022

Díky!