Ahoj,
mate prosim nekdo vyzkouseno vraceni zbozi Bonprixu ale pres Zasilkovnu ?
Vim, ze se vraci tak, ze plati kupujici, ze by se Zasilkovna musela dat na adresu a ne na sberny box. Ale v OP nic o zpusobu vyberu dopravce na vraceni neni, je tam jen adresa. Pro zaslani Zasilkovnou je ale nutny i telefon a email.
Mamka chce vratit vice veci, vzdy posilala postou. Ale ta cena proti Zasilkovne je vysoka, tak jsem si rikala jestli by to slo i takto.
@veruna95 - odpověď přímo z jejich podpory😊
1- V MOBILNÍ Aplikaci Zásilkovny si zadáte "Odeslat Zásilku" nikoliv "VRÁTIT ZÁSILKU E-SHOPU" - balík poslat na tuto naši adresu - NIKOLIV NA VÝDEJNÍ MÍSTO.
2- Vyplníte potřebné údaje pro vrácení - název firmy ( příjemce ) a ostatní.
3. Dále postupujete dle postupu v aplikaci.
Poté si zajdete s balíčkem na zásilkovnu a dle Vámi zadaných údajů Vám vystaví štítek pro odeslání balíčku.
e-mail: posta@bonprix.cz
pevná linka: 597 497 100
@dejvitka dobrý den, momentálně řešit stejnou situaci. Můžu se zeptat, jak jste nakonec vyřešila? 😊 děkuji, V.