Vinted - prosím o pomoc s přepravou. Poradíte, prosím?

myrei
15. srp 2022

Ahoj, vy tu víte všechno, tak zkouším.. Poradíte mi prosím, jak nastavit, aby se mi u mých inzerátů zobrazovala "přeprava od 19,90".. mám nastaveno, že se jedná o malou zásilku a v nastavení přepravy mám povolenou Zásilkovnu i DPD a přesto se mi (a potenciálním kupujícím) přeprava stále zobrazuje "od 50,90" 🤔 Děkuji moc!

sigyn
15. srp 2022

IMHO Ty velikost Zásilek jsou určeny pro přepravce, kteří váhu řeší, což není ani DPD ani Zásilkovna. Takže je jedno, jaká velikost se vybere, cena je stejná a určuje ji Vinted. Případně musíte nastavit Vlastní dopravu a tam si zadáte částku jakou chcete.

zabicka8
3. říj 2022

@myrei Dobrý den, Myrei. Mám stejný problém jako vy. Aktivovala jsem oba způsoby přepravy - zásilkovnu i dpd, přesto se u nabízeného zboží možnost přepravy dpd nezobrazuje. Podařilo se Vám to zdolat? Jakým způsobem? Předem děkuji za radu.

myrei
autor
4. říj 2022

@zabicka8 Bohužel nepodařilo. Kontaktovala jsem i tamní podporu, vyžádali si ode mě i nějaké scany obrazovek a stejně to nijak nevyřešili. Přitom podací místo DPD mám nedaleko, takže to opravdu nechápu 🙄

sebinka123
4. říj 2022

Někdy pomůže jen úplná blbost a to, že v nastavení dopravy dpd vypnete, zapnete znovu. Pak je dobré restartovat mobil a tim i ostatní aplikace. V případě, že to nepomůže, tak zkuste třeba i odinstalovat aplikaci, pak znovu nainstalovat.
Pokud je to teď čerstvé, že se vam nedaří přidat dopravu, tak kontaktujte administrátory. Teď od minulého týdne mají hrozně moc výpadků a problémů. Mě se třeba od 19 hod do cca 23 hod už 3x nepodařilo zaplatit přes tlačítko koupit. Háže mi to chybu serveru. Nebo se mi třeba vůbec nejde dostat do konverzace a opět se zobrazí chyba serveru. Už jsem psala na podporu. Vědí o tom, ale je toho asi hodně.
Přijde mi, že dokud se prodávalo jen v rámci Česka, že tyhle problémy nebyly.

zabicka8
4. říj 2022

Děkuji Vám moc za odpovědi.
Vše, co mi radíte, jsem už vyzkoušela a nepomohlo to. Proto jsem zkusila najít pomoc jinde. Napsala jsem dotaz vinted partě. Dost času mi zabralo najít vůbec možnost jak a kam je kontaktovat s dotazem. Tak uvidím, třeba se to nějak vyřeší.
Krásný den Vám všem!

metallico_mondo
4. říj 2022

@zabicka8 je jiná verze než přes tlačítko kontaktovat ? 😭

sebinka123
4. říj 2022

@metallico_mondo ano, jde to i bez tlačítka. Po staru. Domluvíte se s kupující nebo prodávající, že vám pošle peníze na účet a domluvíte se na dopravě, která bude vyhovovat oběma nejlíp.

metallico_mondo
4. říj 2022

@sebinka123 já myslela zkontaktovat se s někým z vinted party

zabicka8
5. říj 2022

Ano, napsala jsem dotaz Vinted partě. Toto je odpověď:

"Thank you for message.

We regret that we cannot currently offer integrated transport via DPD in your location.

Shipping with DPD is not available in certain locations based on user feedback and to improve the user experience on Vinted. The offer is only valid if both you and the buyer have a delivery or delivery point nearby. Depending on where you are, you will be automatically shown whether transport with DPD is possible.

If the buyer is still interested in the item, we recommend that you choose another integrated shipping method, if available, or your own shipping method, if available.

If you choose the second option, do not forget to activate your own shipping method in the ad, if you have not already done so, so that the buyer can purchase the item. After that, it will be possible to complete the purchase.

Thank you for understanding.

Oussama || Team Vinted"

jakubkriz
27. lis 2022

Přišel jsme na řešení! Po dlouhých konverzacích s podporou jsme našel řešení =>nastavení=> přeprav=> tvoje doručovací adresa. Tu na chvíli změníte na město kde by doprava mohla jít ( u mne nejbližší větší Praha) necháte lidi objednat za dopravu 19,90 a poté vrátíte zpět když objednáváte vy pro sebe!