Ahoj holky,
asi mám otázku, která sem úplně nezapadá, ale zkusím to. Dneska nám babička přivezla z Lidlu trička, ale holkám (nevím proč) se vůbec nelíbí. Účet samozřejmě nemáme, takže bych se chtěla zeptat, zda ho nemáte někdo doma a nebudete ho potřebovat.
@veronika182 V zákoníku určitě není že jde vrátit zboží které je bez vad a pouze se někomu nelíbí, a ještě je bez účtenky. Něco jiného je pokud jde o vadné zboží a jedná se o reklamaci, ale v případě zboží které je v pořádku záleží jen na benevolenci prodávajícího, pokud takové zboží vezmou zpátky a vrátí peníze. Ale hodně obchodních řetězců v rámci vstřícnosti k zákazníkovi tuto možnost nabízí, třeba v kauflandu jde vracet i bez účtenky, dost možná i v Lídlu...
myslím, že podle nového zákoníku účtenku nepotřebuješ