Těhotná při studiu, máte zkušenost?

didima
28. led 2016

Ahoj,
studuji druhým rokem vyšší odbornou školu zdravotní a včera mi doktor potvrdil 6tt. Chtěla jsem se zeptat, zda máte nějaká zkušenosti s těhotenstvím při studiu. Zda se to dá zvládnout, zda budu muset školu přerušit a jestli je možnost si jipak dodělat. Mám 3 roky přítele po finanční stránce to zvládneme, byt máme svůj, ale přítel to ještě neví. Děti chtěl až dostuduji. Bohužel se to neplánovaně stalo teď, takže kdybyste měla nějaká z vás zkušenosti s oznámením neplánovaneho těhotenství, budu ráda.
Děkuji za odpověď 🙂

sarivojvodova
28. led 2016

@didima Ahoj já měla v září nastupovat na vysokou. Porodní asistentka. Střední zdravku má mm už za sebou. Rodim v červnu,takze asi nenastoupím. Budu kojit a miminko tě prostě potřebuje. Nenastoupím, když bude takhle malinká. Malou čekám s přítelem se kterým se bereme, finance taky dobré a být máme. Jsme na tom tedy stejně. Já malou počala přes antikoncepci. Nelitujeme, že ji budeme mít. Dobře si to rozmysli, ale já se toho Vzdala. Jestli budeš pokračovat držím ti palce! 🙂

veronikaks
28. led 2016

@didima Já studuji druhým rokem VOS.Začala jsem,když starší dceři byl rok.Před třemi měsíci se nám narodila druhá dcera-plánovaná (chtěli jsme s manželem děti takhle po sobě).Studuji dalkove a po druhém porodu jsem si zařídila individual. Zvládnout se to dá,mladší zatím beru s sebou,starší hlídá moje babička. Jiné hlídání nemáme. Samozřejmě nejvíc pomáhá manžel a když se potřebuji učit,tak i manželova maminka...Takže pokud máš vůli, silnou motivaci školu dokončit a podporu v partnerovi,zkusila bych to;)

tsasenka
28. led 2016