Zdravím maminky,už se Vám stalo,že jsete si vybrali zboží v bazárku a dotyčná osoba ho neposlala.Peníze jsem odesílala na účet,předem samozřejmně. 😒
tak pokud je to už opravdu dlouhá doba tak bych napsala adminum jak zminuje helcah...mě se naštěstí nic takového nestalo, ale jednou jsem platila v patek, paní pak neměla nějak čas a balíček přišel až za týden...taky se mi neozvala...a kamarádka čekala na židličku se stolečkem 4 týdny až potom to začala řešit a zjistilo se, že to trčí na poště...
Já mám strach platit zboží předem,ale když prodávám na bazárku tak mám zase strach posílat na dobírku to si člověk nevybere 🙂 .Jde o důvěru!Ale asi bych taky kontaktovala admina když je to tak dlouho(když už něco prodáva a něco se stane jako třeba,že musí do nemocnice...tak by měla říct někomu aby to zařídil pokud možno)
Tak ja maminkam na dobirku zasilam, nepozaduji platbu predem.ja take nepaltim rada predem. Jednou jsme kupovali na e shop nejaky spotrebic a ta firma zkrachovala a penize nikde...
nerada platim predem, avetsina maminke ma MMB predem platbu chce, tak radeji nic nekoupim 😒 ,nevim proc bych mela predem nekomu zasilat penize
Nevím já platím vždy předem a a dobírku bych neposlala nikomu. Jedině kdyby dopředu zaplatil poštovné 🙂 Zatím zkušenosti dobré. Taky bych asi v případě kontaktovala admina, ale to je podle mě v závěru bezpředmětné. Maximálně zruší učet té mamině a uděla TyTy. 😠
Myslíš v bazárku tady na koníkovi? V takovém případě bych kontaktovala adminy. Já sama prodávám na MMB a už mi několik maminek psalo, že si objednaly zboží u konkurence, zaplatily a nic....Kontaktovala bych tedy se stížností provozovatele stránek, který většinou zřídí hromadné trestní oznámení. Bohužel to maminky většinou hodí za hlavu. Pak taky záleží na tom, kdy jsi zboží zaplatila. Nebylo třeba na objednávku? Nebo nemůže být momentálně prodávající mimo internet, v porodnici, nemocná nebo podobně? Já jsem třeba v létě musela nečekaně na operaci a 2 týdny tedy zákaznice čekaly.