Ahoj maminky, mám dotaz. Přišlo mi vyúčtování za plyn a nějak mi to nesedí. Stav plynoměru zapisovali v září a teď v listopadu jsem se byla dívat na stav. Který byl 550 m3. Za loňský rok byla spotřeba 244 m3. Žila jsem v domění, že loňská spotřeba se ukazuje na to plynoměru také. Ale podle vyúčtování ne. Můžete mi někdo prosím poradit? Počítala jsem s daleko vyšším přeplatkem než to, co nám přišlo😒
@jitka0a hodiny by měnit neměli, nic o tom nevím😒 oni uvádí ze na plynoměru byla spotřeba cca 790 a kdyz odečtou spotřebu minulého roku (244) jsou na letošních +- 550. Které mi také nauctovali a které mam i na plynoměru momentálně (jasny momentálně o trošičku vic uz). Podle me je nesmysl těch 790. Kde to jako vzali? Vždyť prece z toho plynoměru to nemůžou odecit tu spotřebu z loňska, kdyz ted mi plynoměr hlásí +-550... to je jak kdyby si vymysleli ze jsme meli spotřebu 1500 a tu nam naucovali a na plynoměru to vubec neodpovídalo... zitra tam budu volat, to je jasne, ale chtela jsem vedet názor druhych, abych tam nebyla uplne za blbku😲
@jitka0a Tak slíbili, že o výsledku mne infromují e-mailem. Samozřejmě neinformovali, musela jsem si aktivovat jejich službu innogy24, kde jsem po zdlouhavém vyřizování přihlšovacích údajů zjistila, že mi již fakturu opravili - oproti té původní se přeplatek zvedl o 4 tisíce. Nicméně žádná omluva z jejich strany, jsem zklamaná z jejich jednání. 4 tisíce jsou dle mého názoru dost velký omyl, který by si zasloužil řádnou omluvu. Proto od nich žádám ještě navrácení přeplatku v původním datu splatnosti (špatně vystavené faktuře), jelikož teď tou novou se mi datum splatnosti posunulo nesmyslně až těsně před Vánoce a na to já jim kašlu... 🙄
@roxyinka Myslím že záleží jestli ti u toho měnili i hodiny. A nespotřebovala jsi za ty dva měsíce nějak více plynu? Není možné, že to byl celkový stav a oni od toho odečetli minulou hodnotu?