Škola a absence. Jak se to řeší?

martinatrg
17. pro 2019

Dobrý den, chci se zeptat..Je mi 18 let a studuji gymnázium (3.ročník). Teď na konci listopadu a prosinec jsem chyběla kvůli opakovaným nemocem. Mám dost velkou absenci. V nějakém předmětu až 36%. Chci se zeptat, zda nevíte, jak bude škola pravděpodobně postupovat. Jestli obyčejne doplnění pisemek apod. nebo nejaké doplňovací zkoušky? Docela se toho bojím. Ale můj třídní mě obeznámil s tím, že se nemám ničeho bát a že se po příchodu nějak domluvíme. Proto se chci zeptat na vas názor.

bera28
17. pro 2019

Každá škola to má jinak, to si musíš zjistit u sebe na gymplu.

zuzkasim
17. pro 2019

Nevidím ostatní příspěvky, proto se budu možná opakovat. Náš názor je naprosto nanic, toto řeší školní řád. Takže si ho najdi a prostuduj. Bývá tam přesně popsáno, kolik je potřeba účasti v předmětu, aby mohl být student hodnocen a každá škola to má trochu jinak, podle toho, co za pravidla si určila.

nazka
17. pro 2019

@martinatrg ridila bych se tim, co ti řekl tridni.kazda škola to má jinak, určitě taky dost záleží na tvém prospechu a celkovému přístupu ke studiu.

beatty
17. pro 2019

Za nas byla povolena absence max 20 %. Ale jakmile se u nekoho jednalo o zavazny zdravotni problem, resilo se to individualne.
Tipla bych si, ze by to mohlo fungovat podobne jako u tech, co propadnou. Nejake prezkouseni, nebo rozdilove zkousky.

knuffel
17. pro 2019

Kvůli nemoci z toho asi nebudou rozumní učitelé dělat kovbojku, pro Tebe to asi bude znamenat, že si po návratu všechny učitele oběhneš, zjistíš si požadavky a domluvíš se na písemce/přezkoušení...

konidana
18. pro 2019

@martinatrg strašně záleží na učiteli. Některý řeší i 20%absenci komisionální zkouškou, jiný je ochoten dopňkově vyzkoušet nebo zadat promeškaný test a doplnit tak potřebný počet známek. Takže to opravdu bude na domluvě s konkrétníém vyučujícím

martinatrg
autor
18. pro 2019

@konidana A dělají se komisionální zkoušky i když je pouze pololetí?

konidana