Teď jsem si zapnula televizi,na kterou se moc často nedívám, a během času reklam jsem si všimla min.dvou reklam na téma ženská mentruace, tj.tampony,vložky atd. Vím,že je produkt,který se prodává,ale není to vůči ženám neetické? Přeci jen je to citlivá a intimní věc. Co si o tom myslíte?
Pro mě to není nijak citlivá věc. Menstruace patří k životu každé ženy a pokud se dělají reklamy na pleny, kondomy a antikoncepci, tak proč se ošívat nad reklamou s dámskou hygienou. S etikou to nemá nic společného. Spíš je jen škoda, že se podobná osvěta nedělá i u menstruačních kalíšků, které jsou zdravější a ekologičtější, ale to už je jiný příběh. 🙂
Mně to přijde v pohodě. Kromě barvy tekutiny (nevím, kdo má opravdu modrou nebo zelenou krev) jsou většinou docela decentní. A teda ještě neznám nikoho, kdo by menzes nazýval "své dny", ale i to je o míře textu. Navíc dámské hygienické potřeby jsou naprosto skvělý vynález! 😉
Daleko horší mi přijdou reklamy na intimní zdravotní záležitosti a úplně strašné na mužské problémy vysílané kdykoli během dne. Ještě mám malé děti, ale vyloženě čekám, kdy se mě zeptají, jestli taky rozumím své vagíně a jestli má táta ďábelskou erekci...
@soleilll jj presne i tohle mam na mysli 🙂
Což o to, vložky a tampony vem čert, i tu můru, co furt neví, co se jí děje s vagínou....
Štve mě, že na COOLu v upoutávkách dávají i brzo odpoledne kdejaký humusy z debilních hororů, či co to je....proto už to nepouštím ani jako kulisu
@arwen_arina Reklamy na vložky mi tedy žíly netrhaj. Připadají mi celkem v pohodě. Menstruace je prostě normální věc a nevidím důvod, proč by mělo být tabu o ní mluvit. Ale vzhledem k tomu, že televizi moc nesleduju, tak ani nevím, jak ty reklamy dneska vypadají. Navíc televize má jedno velice kouzelné tlačítko, a to "vypnout"... 🙂
nechápu, co na něčem tak normálním může připadat špatné ženě v 21. století
to mi jiné s rozbíjením hrnků, házením potravin, apod. vadí víc 🙂
pokud máme kolem sebe děti a upoutávky nám vadí, pusťme tam Déčko nebo to vypněme. vždycky je možnost volby. pokud se sami rozhodneme špatně, není to chyba stanice 🙂
Nesnasim takovy reklamy... jasne, perioda je normalni prirozena vec ale ty reklamy to je vrchol trapnosti, na to se neda koukat bez pocitu studu 😀
Osobně si myslím a není to ani tak o reklamách na vložky a pod., že si v televizi už každý skoro dělá co chce. Což je docela problem neb sice můžu doma vypnout tv kde jednou běží upoutávka na horor, v další se znásilňuje, pak proběhne jedna sprosťárna na druhou, ale jaksi až půjde dítě do školky? Nemůžu se spolehnout na to, že všichni rodiče hned vypínají tv a jejich ratolesti nebudou kamarádům svěřovat co kde slyšely....
@soleilll a ma? 😀
@soleilll samozrejme to byla recnicka otazka,erekce tveho muze je ciste jeho (a tvoje) vec.Ja jen, aby sis nemyslela, ze vyzvidam neco, po cem je mi houno. 🙂 😀
@panickatlamicka Si piš! I moje vagína to říká (já jí totiž rozumím). 😉
@dura175 @laska.nezna.hranic Jasně, to jsou silácký řeči, že na tv nekoukáte. Jasně, v ideálním světě se všichni baví čtením knih a hraním deskovek. 😀
Bohužel podobné reklamy se vysílají třeba i během sportovních přenosů a nějak nevidím důvod, proč nefandit nároďáku s dětmi. Naneštěstí ďábelská erekce je pro radu TV asi stejně běžné slovní spojení jako nejlepší pivo nebo sleva na elektrospotřebiče, takže tyto typy reklam klidně odvisílají i odpoledne. Ona reklama na mužskou potenci by mi nevadila, kdyby tam erekci tolik nezdůrazňovali - dítě snadno obalamutím sto jinými důvody, proč si slečna nemůže sednout, ale jak mu budu vysvětlovat erekci, to fakt nevím... Ale to je samozřejmě moje chyba. 😀
Me reklamy vzdycky uchvacovaly tim, ze si da nekdo tu praci vymyslet slogany, basnicky, pisnicky v podstate na cokoliv. Chtela bych poznat ty umelce, kteri dokazou vymyslet pisnicku na vlozky (jakekoliv) a pisnicku na cistic zachodovych mis (duck fresh) 😃 reklamy na ,,moji,, vaginu a erekci bych kvuli detem take posunula do pozdnich vecernich hodin
@soleilll Já nepsala, že na TV nekoukám. Psala jsem, že moc nekoukám, a to je rozdíl. Knihy čtu, deskové hry moc nehraju 🙂 Když tu TV pustíme, tak koukáme na pár seriálů na ČT1 a na Coolu, při reklamách přepínáme. TV není v naší domácnosti jako kulisa a většinou slouží jako médium pro pouštění filmů 🙂 Takže podle sebe nesuď mě 🙂 🙂 🙂
P.S. Na sport nekoukáme vůbec 🙂
@soleilll - nějak nevím, proč tu padl můj nick, ale k tvé poznámce - tv máme v každé místnosti, ale nemám potřebu ji pouštět. vždyť před informací jakéhokoli druhu se nelze schovat, ale ty polopravdy ve zprávách nežeru a seriály už vysílali tolikrát, že to přece nemůže nikoho bavit. takže ano, z pouštění tv jsem už dávno vyrostla. to přenechávám babičce s dědou a děckám na pohádky. a i ty se koukají spíš na vědomostní soutěže. každopádně u nás nic není tabu, co kluky zajímá, to jim vysvětlím, takže je mi jedno, jakou reklamu zahlédnou. já tu nejsem ta, kdo se nad tím, co v tv běží rozčiluje. ale říkám, že když mě tam nic nebaví nebo vím, že tam říkaj nesmysly, tak nemám potřebu na to koukat. a stejně si to může zařídit každá z nás. naopak reklamy na takové pomůcky beru, protože spoustu lidí má problém, o kterém se stydí mluvit a zbytečně trpí a díky reklamě třeba zjistí, že i pro ně je řešení. jinak opravdu volný čas trávím s knížkou, výšivkou nebo mazlením s papouchem, hraním her, apod. nevím, proč si myslíš, že musím být na televizi závislá, jen proto, že na ni sama koukáš 🙂 pokud jsou tvé děti dost staré na fanouškovství (což nechápu ani u dospělých, co z toho mají, ale každého věc), tak jsou asi dost staré i na takové reklamy. máš děti malé, asi v tom tolik nešťourají. pokud už klučík otázky klade nebo bude, až povyroste, měla bys být připravena s ním i tu erekci pořešit. nebo v ideálním světě dělají rodiče z dětí blbce a do kolébky je nosí čáp? nebo je prodávají na stadionu? 🙂 to se syn neptal, jak přišel k sestřičce? já si neumím představit, že bych alespoň osekanou verzi odpovědi na zvídavé otázky neměla připravenou, když vím, že právě kvůli/díky reklamám všude kolem a poučeným kamarádům to může přijít kdykoli. mám vyzkoušeno, že čím dřív se děti s realitou setkají, tím lépe ji přijímají. není třeba zacházet do detailů, ale menstruace, erekce, apod. jsou přirozené věci, o kterých by měly vědět dřív, než se jim přihodí.
je to business, reklama a platí se za to. Leky na erekci bych ještě překousla, ale ten zbytek cos psala je občas nevhodný
Reklamy na vložky byly, jsou a budou. Nevidím na tom nic divného. Pokud mě paměť neklame, tak na Déčku reklamy nejsou.
A co se týče upoutávek na Prima Cool - tento program není zaměřený na malé děti, takže o co jde? Nesmí se na něho koukat ani moje dcery a těm je 8,5 a 10let.
A když se na něco koukám já, tak reklamy přepínám. Malé děti reklamy sice baví - je to barevné, veselé ..., ale nezajímaje většinou o čem to je.
A než reklamy na vložky či erekci mi přijde mnohem škodlivější reklamy na půjčky. Nemám 10tisíc - tak si je půjčím. Není problém, vše je zalité sluncem. 😠
@baris Jo presne, reklamy na pujcky! To je ubohost, ktera miri akorat na nizsi socialni skupinu. Pak nema byt tolik exekuci.. Meli by to v tv nejak omezovat 🙄
Reklamy na vlozky me nevytaci. Je to normalni vec a vyrobci to nejak prodat musi. A ta reklama o vagine myslim splnila svuj ucel 😁 Kdyby byla nejaka decentni, tak se o ni nebude tolik mluvit😉
@arwen_arina mně příjde, že po revoluci toho bylo daleko víc. Si pamatuji pořád ty reklamy na Always a křidýlka.🙂