Prosim poradte mi ohledne reklamace zbozi z eshopu.
Z jednoho internetoveho obchodu sjme objednavala holicic strojek manzelovi k Vanocum. Prisla mi emailem jejich objednavka s potvrzenim.
vcera mi balik prisel, ale v krabici je jiny holicic strojek, sice ve stejne cenove kategorii, ale jinej ☹
Poradte jak se takhle postou reklamuje zbozi,mam si nechat nakou kopii faktury?diky za odpovedi 🙂
jestli ho chceš vyměnit, napiš jim a pošli jim ho zpět. do 14ti dnů se může zboží vrátit bez udání důvodu.
ale do vánocem to už nejspíš nestihnou vyměnit..
to mas asi pravdu,tak ja si ho asi encham,je to darek
zas lepsi ze mi tam daly drazsi nez nakej levnej
ach jo,nikdy jsme pres intenret nemela zadny problem
@alterna ahoj, oni tam nemají zmatky, prostě už neměli ten, který jsi chtěla, tak to zusili a poslali jiný, o něco dražší, s tím, že je velká pravděpodobnost, že si ho necháš. a vyšlo jim to. kdyby ti napsali, že ten tvůj nemají, přišli by o obchod. tohle se běžně dělá. jestli je podobný tvému a ještě lepší, nech si ho, ve stejné cenové kategorii v tom stejně moc rozdilů není.....do Vánoc už bys to stejně asi nestihla vyřídit a ušetříš si nervy🙂))). At má manža radost...
bereniko mas recht,ja se nejdrive lekla ze je totiz nakej levnejsi 😉 a on je dokonce drazsi'🙂diky za odpovedi
@alterna vidíš, ještě dostane ježuch větší pochvalu za kvalitu. tak at se neprořekneš, jak to bylo 😀 😀 😀 😀
Ted dokonce koukam,ze ten strojek co mi poslali je asi o 200kc drazsi nez ten co jsme puvodne chtela,ale platila jsme cenu jako u toho puvodniho,maj v tom nake zmatky.