Dobrý den, vím, že to sem tak úplně nepatří, ale třeba někdo bude vědět nebo bude mít podobný případ.
Od 1.9. 2016 jsem nájemcem bytu a jelikož je to můj první nájem, tak jsem poslouchala všechny ostatní a nezjišťovala si, jak to teda je. Jde o přepis energií. Dostala jsem smlouvu a okamžitě jsem s ní šla k čezu. Tam se mě paní ptala, jestli si předchozí nájemník zrušil smlouvu rwe - plyn a centropol- elektrika, já jí řekla, že ne a že tam teprve pojedou, ona mi řekla, že v pořádku, že to s nima ukončí. Já jsem se jí ale ptala, jestli v tom případě nebudou platiti nějakou pokutu nebo tak a paní mi řekla, že ne. Tak jsem to neřešila. Jenže pak mi předchozí nájemce psal, že jsem měla počkat, že asi budou platiti pokutu, která jak víme, není zrovna nízká :( Volala jsem i na cetropol a tam řekli, že pokud jim dřív příjde to moje ukončení než předchozí nájemci jim to oznámí, tak že pokuta bude, ale já jsem říkala, že oni přeci nemohou za to, že já tam šla. Neví někdo prosím jak to je?? :(
Děkuji za odpověď, zjišťovala jsem a nemají na to právo, když se ruší smlouva z důvodu stěhování, ale pokud jim pokutu i přes to dají, tak to není můj problém, já jsem dostala smlouvu a musela jsem se jít přihlásit k energiím, pokud to má předchozí majitel ukončeno nebo ne, to není úplně můj problém
Ahoj, tak s takouto situáciou skúsenosť nemám, ale keď vám to povedali už priamo v Centropole, asi nie je moc čo zisťovať a bohužiaľ to tak bude, možno by som max podala sťažnosť na ČEZ, že ste sa nato informovala, ideálne keby ste vedeli meno pani, ktorá vám povedala, že s tým problém nebude, ale veľkú šancu tomu, že tam uspejete asi nedávam, firmy si vždy kryjú svojich. My sme riešili prepis spolu s predchozím najomnikom, on podpisal ukoncenie a s tym som ja sla prihlasit energie na seba. Prajem vám hodne nervov