Posudek na tábor - očkování. Mám nárok na potvrzení posudku i bez očkování?

29. kvě 2024

Dobrý den, byla jsem u dětské lékařky pro posudek na tábor, ale sestra chtěla, at přivedu syna, že rovnou udělají prohlídku v 11 letech a pak potvrdí ten posudek (tohle je za mě ok), ale chce přeočkovat adacel, který je podle kalendáře mezi 10 - 11 rokem, syn bude mít 11let v září. Máme nárok na potvrzení posudku i bez tohoto přeočkování? (vše dnes řešeno jen se sestrou, s mudr budu mluvit až na prohlídce) Když ještě nemá 11? Potvrzení posudku tak, aby nebyl problém s nástupem na tábor... I kdyby měl platit jen na tohle léto. Nechce se mi očkovat takto narychlo. Na podzim pak ano. Prosím, kdo ví, případně na koho se obrátit, kde získat info, jak to je? Děkuji

jaja01k
29. kvě 2024

Nedávno jsem řešila přesně to samé. Dítě 10-11 adacel má odložený kvůli nemocnosti. Doktorka posudek potvrdila, u očkování napsala, kdy bylo poslední a že na další dávku je dítě objednané.

exbordelar
29. kvě 2024

A proc nechces ted nechat naockovat? Podle me je idealni cas - cerny kasel ted vsude radi, tetanus muzes mit v kazde hline a zaskrt snad teda nehrozi, ale ty dve nemoci je fajn mit pojistene ockovanim, kor pred taborem...

exbordelar
29. kvě 2024

Ockuje se nejdrive v den 10. narozenin, coz u vas uz probehlo.

marge_s
29. kvě 2024

Jenom uvaha-neni lepsi ted “narychlo” (po prohlidce a nevim co jjnyho chces chystat) nez na podzim az budou rymicky a chcipy (to jede hned od toho zari jak deti nalezou do skloly). Bych neresila a byla rada ze to mam smaznuty 🤷🏾‍♂️
Ale jinak treba u nas na tabor neni ocko podstatny

marge_s
29. kvě 2024

@exbordelar jooo zaskrt-taky se objevil, potvora 😄

barulina
29. kvě 2024

Pokud je tam čas do 11let a je to uzákoněné, nemůže být problém.

miryp
29. kvě 2024