Ahoj holky, potřebovala bych zjistit, jestli potřebuji účet, když jdu reklamovat zboží. Manžel mi totiž tvrdí, že účet nepotřebuji. Ale jak teda prokážu, že jsem zboží koupila právě v tom určitém obchodě? Manžel si totiž koupil kalhoty a celý se mu nějak rozpadají...a to je má asi tak 4 měsíce. Jenže účet jsme asi vyhodili. Tak mě zajímá, jestli je možné je reklamovat bez účtu. Díky za odpovědi 😉
ten první odkaz se nějak nenačetl celej tak si to zkopíruj do vyhledávače 🙂
ok, díky
vilca: Účet mít nemusíš, ale musíš nějak prokázat, že jste je v tom obchodě koupili. Takže např. výpis z účtu, pokud jsi platila kartou. Pokud ani to ne, tak máte nejspíše smůlu.
ucet musi byt vzdy, je to potvrzeni o koupi zbozi v danem obchode s datumem,(kvuli zaruce), pokud se stane ze uctenka neni a platite kartou muzete dolozit vypis z uctu s platbou a obchodnik si to muze dohledat, pokud ale platite hotove tak bohuzel, v tomto pripade vam nic nepomuze, i kdyz budete mit svedka zalezi na dobre vuli obchodnika zda vam to uzna(je to totiz sporne)...
no já myslím že u kalhot ho mít musíš..kdyby jste šli reklmamovat třeba elektroniku kde máš potvrzený záruční list talk tam ho mít nemusíš, ale u kalhot jo....http://www.coi.cz/internet/(mloqml45i41gqoftp3b... zkus poradnu české inspekce nebo poradnu SOS http://www.spotrebitele.info/poradna/