Nevím, co studovat

shannondrake
3. črc 2016

Pracuji v lékárně jako farmaceutická asistentka. Mám krásnou pracovní dobu, ale jinak práce jako taková mě ubíjí. Ryze ženský kolektiv, který se neustále pomlouvá, komunikace se zákazníky v takovém množství je také velmi vyčerpávající. Plánujeme miminko a přemýšlím, jestli bych nešla studovat. Jenže netuším co. Vždycky jsem se spíše hledala. Nejvíce by mi vyhovovala příznivá pracovní doba, smíšený kolektiv (nebo nejlépe žádný 😀 ), klidně by mi vyhovovalo nějaké papírovaní v kanclu. Uvažovala jsem o školství jako učitelka v MŠ, I . stupně ZŠ, ale nevím jestli bych měla tolik energie na děti, jsem spíše introvertní typ člověka. Pak mě ještě napadl nějaký úřad. Nebo práce v knihovně, ale tam jsou zase velmi malé peníze. Mám také ráda jazyky, ale v mém oboru je nikdy nevyužiji, připadá mi, že mě to tu spíš degraduje. Nezkusíte mi prosím poradit nějaké typy na studium a pracovní pozice? Třeba by mi to pomohlo rozšířit si obzory a pomoci mi tak v rozhodování. Moc vám děkuji

astyna
4. črc 2016

A co knihovnice? Mám kamarádku v knihovně, má jen jednoho kolegu, vesměs tam spíš bývá sama 🙂 když tam nikdo není, objednává knížky nebo inventarizuje, případně vyřizuje nové členy. Je tam moc spokojená a taky je to taková samotářka.

Peněžně záleží, kde budeš pracovat - zda v ústřední knihovně, nebo na maloměstě (jako moje kamarádka, ta má cca 13 čistého, ale zase to má na pár skoků od domu a může to skloubit i s mateřstvím).

verense
4. črc 2016

Jste-li introvert, pak si to školství dobře rozmyslete. Já jsem taky introvert, vystudovala jsem pedagogickou fakultu a zjistila jsem, že to nebyla dobrá volba. Tohle povolání potřebuje hodně energie a typ člověka, kterému nebude zatěžko každý den být jako herec na divadle, aby děti zaujmul. Nehledě k tomu, že přijdete ze školy a spoustu svého volného času musíte věnovat přípravám na další den (minimálně v začátcích praxe). Což s malým dítětem není vždy jednoduché.