Potřebovala bych poradit.Objednala jsem si přes aukro hračku-novou.Ďnes mi došel mail,že obchod byl zrušen.Jenže už jsem to zaplatila.Jak teď dostanmu peníze zpět?Na aukru není nikde ani mail adresa ani telefoní číslo,kam volat.Jen BLBÉ otázky na odpovědi,ve kterých jsem samozřejmě svůj problém nenašla!
@mrsblack Jenže jsem na aukro nenašla žádnej telefoní kontakt ☹ Zatím my psali,ať jim naskenuji stránku z výpisem z banky.Tak jsem jim to na mail poslala a zatím nic.No uvidím.Až teď jsem si všimla,že u kopovaného zboží bylo napsané,že pokud u peněz nebude napsáno mé uživatelské jméno na aukru,tak peníze nebudou :"identifikovány".Je to nějaká polská firma.Já nevím,ale pokud jim odemě příjdou peníze,ikdyž bez mého nicku,tak snad hlavně že příjdou.No už tam raděj nic kupovat nebudu.První a hned špatná zkušenost ☹
@vikirobi Jestli jsi to platila převodem z účtu a není to moc dlouho, dá se to domluvit v bance. Vyplníš papír něco jako že jsi udělala chybnou platbu a peníze bez jakýchkoli nákladů přijdou zpět na Tvůj účet 😉.
@veruska007 to se mi nezdá, vrátit musí příjemce, banka ho musí oslovit na tvoji žádost.
@veruska007 No jenže kdoví,kde ty peníze jsou.Šlo to přes to PayU,které provozuje aukro a odtud si to pak vybírá ten prodávajíci ☹ Psala jsem jak na aukro,tak té polské prodejkyni a budu doufat,že se mi nekdo ozve.
Na AUkru už nenakupuju, poté, co jsem si objednala věci za asi 1500,-, došla mi asi 1/4 a ještě špatné, tak pořád výmluvy, nakonec obchodník blokován (přestal zničehonic posílat objednané zboží...ehm, taky Polák 😝 ), na Aukru chtěli milion potvrzení, a pak, že musím na policajty v místě bydliště,....nesmí to být policií odloženo atd....že mi jinak Aukro nedá ani korunu, na policajtech na féovku, že ať s ničím nepočítám,....(já asi měsíc před porodem), tak jsem to vzdala 😝 Jo a ještě mi dal ten prodejce (jako všem co zaplatili a nic neměli) negativní hodnocení, a Aukro řeklo, že hodnocení mazat nemůže, i přes to, že samo prodejce bloklo, protože okradených bylo víc....taky jsem se do té doby uklidňovala, že mají tu "záruku" vrácení peněz snad do 20.000....prd mají 😔 Takže jsem byla bez peněz, věcí a negativní hodnocneí k tomu 😝
Nedá se na ty negativní hodnocení nějak odpovídat? Vysvětlit situaci? Občas vídám taková podivná hodnocení, kdy je negativní a pod tím je řádek, kde to ten postižený vysvětluje.
Já na aukru nakupuju i prodávám celkem často a měla jsme zatím jednu špatnou zkušenost. Ale aukro teda reagovalo bleskově a vše se snažilo řešit...nakonec jsem dostala peníze zpět, ale trvalo to, prodejce se dost cukal, přestože nic neposlal a peníze měl. Takže doporučuju kontaktovat aukro, je to přes jejich formulář, ale pak už budou komunikovat mailem🙂
Já taky problém neměla - ťukťuk. Všecko je o lidech. Mimo Aukro narazím na blbce taky.
Souhlasím s @hofka1, asi nelze odsoudit aukro jako takové, spíš jednotlivé prodejce. Než od někoho na aukru něco koupím, vždycky si čtu jeho hodnocení, pokud je 99% lidí s nákupem spokojeno, nemám důvod se bát. A k negativnímu hodnocení lze dát komentář a v něm to vysvětlit.
@vikirobi při zakládání účtu po mě aukro taky chtělo scan občanky - z toho důvodu, aby se zamezilo podvodníkům, kteří si tam nasekají hafo účtů a budou si jen vybírat penízky za zboží, co nikdy nepošlou (protože ani neexistuje). Takhle opravdu co člověk, to jeden účet, s ověřením jména a tím i existence.
Já měla problém jen jednou, ale ten jsem vyřešila velmi rychle přímo s prodejcem. I všechny reklamace, co jsem měla, včetně reklamace za dopravu, proběhly naprosto v pohodě. Já jsem třeba s aukrem mnoho let už moc spokojená, mrňouskovi jsem tam pořídila snad celou výbavičku oblečků 😅
Já jsem samozřejmě taky koukal ana hodnocení, prodejce měl mraky kladných hodnocení, ale najednou bum, nakoupím a během týdne se to tam začalo množit negat.hodnocením 😅
Jak se tu psalo, na blbce narazíte všude (na MMB co chvíli si u mě někdo něco objedná, natahuje čas a pak stejně nezaplatí, atd 😅 ), ale prostě mě vytočil přístup Aukra....ano, máme psáno, že při problémech vám vyplatíme až 20.000, ALE...! (jak sjem pslaa výš, milion výpisů z účtu, mailů, návštěv policie a výsledek nejistý 😅) Manžel nakupuje na Ebay, 14 dní čekal na vyjádření prodejce, ten nekomunikoval , napsal provozovateli, a druhý den měl od nich peníze na účtě, a že dál to oni budou vymáhat sami 😉
@kamimik nene, chtěla jsem jen cca 900,- (objendávala jsem za asi 1500,- něco došlo, i když jiné věci, ale nechala jsem si je, tak za ten zbytek), pak jsme si psali asi s dalšíma 2, pán měl asi za 500,-, od Aukra nedostal nikdo nic 😅 Nebylo to teda přes Paypal...ale říkali, že pro potvrzení platby jim stačí výpis z banky...jenže byl to Polák s divnou adresou, nebyl na něj pořádný kontakt na Aukru, takže policajti mi rovnou řekli, ať se nestresuju a prdím na to, že se to stejně asi doloží, takže Aukro mi nic nedá 😅
@blanka.k Já myslím,že aukro by z prodejce ty peníze mělo dostat, u nás už mu hrozili i uzavřením účtu. A k tomu, aby dostalo aukro z prodejce peníze nepotřebuje přece nic od policie. Oni Ti z aukra napsali, že to nebudou řešit? Já si teda fakt na jejic přístup nemůžu stěžovat...
@kamimik Aukro mu i bloklo účet natrvalo 😔 Napsali, že mi peníze dají, ale až doložím ty výpisy, mailovou komunikaci, a ofiko potvrzení od policie, že to nějak "vyšteřili" , už nevím, jak to bylo formulováno přesně, že nestačí tam dojít a oni to uzavřou jako odložené,..... 😅 A po návštěvě policajtů jsem to vzdala, za tu "blbou tisícovku" mi to fakt nestálo.
Tudíž na Aukru nakupuju už jen tak 3x do roka od 3 prodejců, u kterých nakupuju už 3, 4 roky neznačkový věci k foťáku, kterýjinde neseženu za ty prachy, protože mě ten přístup fakt vytočil 😅
Hlavně jsem to psala proto, že fakt oni (AUkro) se tváří jak není prblém peníze vrátit, ale prostě mám jinou zkušenost no :(
@hofka1 Nevim, jak to funguje, ja takhle dostala penize zpatky uz dvakrat (jednou, kdyz nas podvedla cestovka a podruhe, kdyz jsem poslala mamince z MB penize a zbozi do mesice nedorazilo). Nedavno o tom psali i na idnesu.
Ja jsem s aukrem maxomalne spokojena,ani jedna spatna skusenost a nakupuji tam uz leta,jak nove tak i pouzite zboží...Musite ovšem koukat na prodávajícího,jeho hodnoceni a komentare, před tim nez si něco od nej koupite...zaklad...a když se stane to co vam,...tak kontaktovat aukro.Nevim jiste,ale skusit to přes Trasnsakční problémy,...v nabídce moje aukro...program ochrany kupujících....
lepsi jsou inzertný serveri
Ahoj prosím zháním za rozumnou cenu Angelsounds,nemáte někdo?
Děkuji za nabídky 😉
Dobrý den zvažuji si založit učet na aukru ale pořád se mi to zdá nějaké nepřehledné 😒 a tak mám pár otázeček kdo platí ty poplatky jen ten kdo inzeruje nebo i ten co nakupuje?a registrace je zadarmo?děkuji za odpověd 🙂
poradí mi někdo????
@sipkovarose Registrace je zdarma a platí jen ten, kdo prodává. Platí se pouze 1 % z ceny, což je myslím přijatelné 😉
to 1 % platí ten nakupující či prodávající?
@ivular moc děkuji za radu 😉
Aukro za toto ručí, má program ochrany kupujících, takže pokud ten, od kohos nakoupila, nereaguje na email nebo telefon, tak bych se obrátila přímo na aukro a domluvila se s nimi.