Zdravím, má někdo zkušenost se stránkami MyHeritage? Chtěla jsem jen zkušební verzi a teď mi přišel e-mail, že zkušební verze 10.5 skončí a bude mi odečteno cca 100euro. Kde se dá předplatné zrušit? Nikde ro nemůžu najít
@betelgeuzz no právě že ano… ale nikde není kde to zrušit..
@ellyem ano to už jsem četla několikrát, ale nikde to není… kliknu na moje nákupy a píše mi to že mám bezplatnou verzi.. a nikde o zrušení bezplatného ani slovo
@kirsten1996 je to opravdu jak v popisu výše, rušila jsem v prosinci
@dashyyy to je zajímavé. Tak už nevím kde a jak to jinak zrušit abych nemusela nic platit..
@kirsten1996 já nemám účet ale mamka ano a říká že máte odpovědět na mail ze kterého vám psali že to nechcete...a nebo volat. Taky tam s nimi něco řešila a prý to bylo na dlouho.
@srnii děkuji, e-mail jsem jim poslala, ale zatím bez reakce.. a volat jsem ještě nezkousela.. když se maminka dovolala, mluvila s nimi česky?
@kirsten1996 mamka anglicky moc neumí takže je jen bombardovala emailem, kde psala česky i anglicky.
@srnii tak moc děkuji za info 🙏🙂 zkusim
@srnii můžu se ještě zeptat na jaký e-mail jim psala?
@kirsten1996 včera když jsme spolu mluvily, říkala že na ten, z kterého jí přišla zpráva o tom, že má zaplatit.
@srnii děkuju
Mamka měla taky a musela to řešit přes e-maily, ozvali se a předplatné pozastavili. Komunikace v angličtině, ale zvládla to i s google translatorem.
@vladenkamaminka napsala jsem už asi 5 e-mailu a stále bez odezvy.. tak snad se co nejdříve ozvou
@kirsten1996 ozvou, my čekali taky 😉
@kirsten1996 A ty jsi někde zadávala číslo účtu, nebo karty? mám tam účet asi 2 měsíce, nic to po mně nechtělo, ani by si neměli peníze jak stáhnout.