Jen pro začátek, nejsem žádnej rejpal a stěžovatel, ale dnes mě paní prodavačka tak naštvala, že mám sto chutí napsat na ČOI!
Šlo o obchod Barvy laky. Nikde žádná cena, ceník, nic.... nechtěla jsem hned otravovat a chvilku jsem se rozhlížela a hledala třeba ten ceník. Nenašla jsem...
Když se mě prodavačka sama zeptala jestli potřebuju pomoct tak jsem se jí zeptala na ceny. A to jsem asi neměla dělat. Víc nepříjemná ani byt nemohla!
Bylo to dost nepříjemný a vím, že už tam nikdy nakupovat nepůjdu, ale zajímalo by mě jestli je vůbec možný aby jim to takhle procházelo?
Ano souhlasím s errol4388 musí být označeno cenovku buď na regale nebo přímo na zboží.
Zboží musí být vždy označeno. Buď přímo na něm, cenovkou na regálu nebo v katalogu, který je u regálu s výrobkem přiložen.
Zboží musí být označeno cenou. Buď přímo na výrobku nebo cenovkou na regale apod.