Mobbing, máte zkušenost?

kormidlo
10. únor 2018

Ahoj holky ,prosim nemate nekdo zkusenosti s mobbingem ?jak se branit ? V praci protoze se rozneslo ze se bude propoustet a snizovat stavy ,tal zacaly vznikat pomluvy a postupne ty nejvetsi svine kteri jen drbou a nemakaji vymysli pomluvy aby se zbavili nepohodlnych lidi.Pracuji v domove duchodcu a snazim se pracovat jak nejlip dovedu ,jsem zdravotni setra ale pracuji jako pecovatelka,vsimam si veci na ktery jini kaslou takze jsem zacala byt nepohodlna ,nekourim nepiju ,tudiz to ze oni prokouri a nekdy i prochlastaji pracovnni dobu ,vetsinou o vikendech tak se stalk na me hon.Jedna ze slepic co to tam vede to stadecko ovci me zacala pomlouvat ale stylem ze se to dostalo az k vedeni s kterym ona udrzuje styky tim ze donasi ,vtira se ,zve je na grilovani na zahradu ,pri spiol.akcich se oziraji s vedoucima atd a pomluvama to doslo az tak daleko ze me neprodlouzili smlouvu v praci ,normalne sproste se me zbavili....kdyz jsem se zeptala proc ,bylo mi receno ze snizovani stavu ,ale pred 14 dny prijmuli novou pecovatelku.... prijde me to strasne nespravedlivy ,protoze ty ejvetsi svine maji vzdycky stesti :/ Co s tou kolegyni mam delat ?? nejradsi bych ji chytla a vyridila si to rucne ,ale to me praci evrati a jeste bych z toho mohla mit opletacky ... prosim poradte co by jste udelali na mem miste ?? pomluvy jsou takove ze nepracuju ,ze schvalne delam neco jiyho abych nemusela chodit prebalovat lidi ,ze je nechci koupat ,ted uz to doslo tak dsaleko ze vyklada ze jsem se lecila na psychiatricke klinice ,ze moje dcery jsem vyhodila z bytu protoze mam mladsiho pritele a on ze je sexualne obtezoval a ja zarlila a podobne kecy ..... jsem vytocena a vztekla ale vubec nevim co delat ???dekuji za kazdou odpoved

sarkoc
10. únor 2018

Problém je, ze by bylo těžké sehnat důkazy, ale jinak je to dle me normálně možné dát k soudu pomluvy atd...
Otázkou ale také je, zda byste v takové slepicarne ještě pracovat chtěla...

vevero13